Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Betalingsservice - Kreditkort (Visa, Mastercard osv.) - Hvor finder jeg dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-)

Mit navn er Jakob, og jeg kommer måske her med et amatør spørgsmål. 

Er ved at lede lidt rundt på nettet, og har fundet firmaer der tilbyder at decideret hoste en webshop for dig, med betalingsservice (Visa osv,). Men det jeg leder efter er blot decideret den online betalings service med betalingskort og pay pal (evt.). Mit spørgsmål er så om det er muligt at få denne service eller betale for den? Så den kan koples på egen hjemmeside :-)

Mvh.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain har en betalingsløsning, som kan bruges til deres webshop eller til din egen. Tjek deres hjemmeside www.dandomain.dk

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fornuftigt ud, jeg tjekker op på det :-)

Tak for svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Det, du leder efter, er en betalingsgateway, tror jeg. En betalingsgateway leverer den side, hvor dine kunder indtaster deres kortoplysninger, og står for kommunikationen med din indløser. Fuldstændig ligesom en kortterminal i en fysisk forretning. 

Der er flere danske betalingsgateways. Umiddelbart vil jeg anbefale dig at kontakte et par stykker og høre, hvad de kan tilbyde. Du kan eventuelt læse op på, hvordan du kommer i gang med online betaling, her: http://spacey.dk/saadan-kommer-du-gang-med-online-betaling/

(For en god ordens skyld: Jeg arbejder selv ved betalingsgatewayen ePay.)

Hav en god dag.

/Heine 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Du kan løse den ønskede problemstilling på flere måder.

Men er det du ønsker at folk kan betale med betalingskort via din hjemmeside eller er det du vil kunne trække penge løbende til eks. abonnementer?

Onlinebetaling

Der findes forskellige betaligsgateways, epay, quickpay mv. Dette kræver at du har en indløsningsaftale med eks. NETS, Swedbank, Evalon osv. samt et aftale med epay, quickpay mv.

Men derudover skal dit website konfigureres til at koble op mod en af disse. Hvad har du i dag? en webshop?

Abonemmentstræk

Gennem eks. epay, kan du få godkendelse til at lave abonnementstræk. Det betyder i praksis at når en kunde har betalt en gang med deres kreditkort, så har du adgang til at trække penge fremadrettet fra samme kort. (ud fra en række betingelser er opfyldt.)

NETS tilbyder gammeldags betalingsservice. Se på NETS.eu

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej.

Mange hilsner

David

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)