Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg få bygget Wordpress-site ovenpå et standard-theme eller helt fra bunden?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forum

Jeg skal lave et site med ca. 100-300 artikler. Jeg overvejer Wordpress som CMS. Jeg skal have et bureau til at lave løsningen for mig. Jeg tænker ikke, at jeg skal have noget vildt avanceret/eksperimenterende design. Det bliver meget klassisk med forside, sektionssider, artikelsider etc.

Jeg overvejer derfor, om jeg kan få mit budget til at strække længere ved at bygge mit site ovenpå et standard-theme fra eksempelvis: http://www.studiopress.com - som jeg selvfølgelig får tilpasset og stylet til at passe til mine ønsker og behov?

Eller vil den gode proces være, at jeg i stedet får bygget vores Wordpress-site helt fra bunden? Altså uden at bygge ovenpå et standard-theme.

Hvad siger du? Hvad er fordele/ulemper ved de to veje? Hvad ville du gøre?

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er spildt tid og penge at starte med at bygge fra bunden. Find et theme der er så tæt som muligt på det du ønsker dig, og lav de ændringer du vil have. Wordress themes kan redigeres til ugenkendelighed hvis du ønsker. Der er 100% frie hænder, og ved at vælge noget der allerede er bygget er en stor del af det basale allerede på plads.

 

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb et godt theme, Genesis f.eks. eller andet som du er sikker på er responsivt, kan benytte microdata, loader hurtigt og kræver færre plugins.

Der er også simple gratis themes der er ok, men brug de 100-200 dollar det koster at få det bedste fra starten.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Seonaut:
Der er også simple gratis themes der er ok, men brug de 100-200 dollar det koster at få det bedste fra starten.

Fuldstændigt enig med Seonaut.. Gå ikke på kompromis med templaten... Koster den dig 100-300 USD, så er den som regel også pengene værd. 

Når du så skal have den rettet til, lavet speciel ændringer etc, så du velkommen til at smide mig en mail, så skal jeg nok give dig et godt tilbud på det :-) 

jh@jannikhansen.co.uk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakme 

Jeg vil starte med at sige at jeg stærkt vil anbefale dig et bygge videre på et standard-theme. Med mindre du har tonsvis af specialfunktioner som themet, i kombination med diverse standard plugins, ikke kan klare. 

Den primærer fordel ved at bygge videre på et theme er du typisk kan få rigtig meget for pengene. Du kan altså typisk få en rigtig god og professionel løsning for et overkommeligt beløb. 

Fordelen ved at få nogle til at bygge det hele fra bunden er at du kan få skræddersyet løsningen nøjagtigt til dit behov. Her vil prisen på din endelige løsning typisk havne mange hunderede procent over prisen for førstnævnte. 

WordPress er oprindeligt et blogsystem, hvilket giver dig nogle fantastiske fordele uanset hvilken vej du ønsker at gå. I kombinationer med alverdens plugins, er jeg sikker på at du kan få netop dét site som du ønsker. 

Jeg synes dit projekt lyder spændende, og vil selvfølgelig meget gerne komme i betragtning til selve udarbejdelsen, når du måtte nå dertil i din proces. Hvis du har lyst er du meget velkommen til at kontakt mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 27 58 02 92. Så kan vi tage en snak om omfanget af opgaven, hvorefter jeg kan sende dig en skarp pris på projektet, samt en plan for hvorledes din opgave vil kunne løses bedst muligt. 

Hvis du regner med massiv trafik, kan vi eventuelt finde ud af noget smart i bytte i forhold til support efterfølgende for sponsorat :-) ? Blot en tanke. 

Uanset hvad - Held og lykke herfra :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)