Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aarhus: Udvikler af app søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, Amino

Jeg står med, hvad jeg vil kalde en fremragende idé, der kræver udvikling af en app for at blive realiseret.

Jeg har kun kompetencer og ekspertise inden for business/marketing, og kan derfor ikke komme i mål selv. Jeg søger derfor en ambitiøs og dygtig app udvikler, der ville være klar til at indgå i et partnerskab og dermed få muligheden for at "cash-in" på denne idé. Jeg kan naturligvis ikke fortælle for meget om projektet, men har et indtryk af, at man skal være mere end bare hobbyudvikler, da nogle af funktioner umiddelbart ikke er lige til, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Oprettelse og opdatering af en database vil være nødvendigt samt integration af en form for navigation/kort ligesom Google Maps osv. Deri ligger så, at udvikleren skal være dygtig, men ikke mindst have et drive, og en passion for at lave værdifulde og brugervenlige apps. Det vil være at foretrække, hvis der var tidligere projekter/referencer, der kunne fremvises for at få et indtryk af niveau.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er en ung og skarp fyr på 22 år, der er i gang med at færdiggøre min kandidat i marketing.
Jeg er meget seriøs og tror virkelig på dette projekt, som jeg har gået og funderet over i nogle måneder. Lyder det alt sammen interessant, vil jeg selvfølgelig fortælle meget mere om mig selv og idéen.

Jeg håber på at høre fra jer/dig.
Hvis et partnerskab ikke er muligt, så vil udvikling til en favourable pris også være interessant at høre mere om.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jacob@easypie.dk - måske vi kan hjælpe dig med udviklingen.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du er velkommen til at smide mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)