Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 250 kr. på 7 minutter(hjælp til navne)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har siden sjove-jokes.dk og vil gerne ud over at hele tiden sikre bedre og sjovere indhold, udvide til andre lande. Mine næste to lande er sverige og Tyskland.

Hvis du kan finde den gode (og frie) url til mit site, får du 250kr med mobile pay med det samme.

Smid dem her i tråden, og hvis der kommer den url jeg skal bruge, sender jeg 250kr. med det samme - Skal nok melde tilbage når jeg vælger url. Sker senest søndag. 

Den bedste jeg har fundet er: die-lustige-witze.de (fri, og har ikke købt den endnu)

Det der er vigtigt er at det er et godt SEO url. Ord som lustige witze, besten witze etc. (saml inspiration på google adwords planner tool)

Glæder mig til at modtage gode ideer

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

witze-und-spass.de

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:
Den bedste jeg har fundet er: die-lustige-witze.de (fri, og har ikke købt den endnu)

Til information: For at kunne registrere et tysk .de-domæne skal du have din egen virksomhed i Tyskland.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit tyske domænenavn skal være korrekt, kunne du evt. overveje lustige-witze.de eller die-lustigsten-witze.de ;-) 

Så vidt jeg ved, er det i øvrigt ikke noget krav at have en tyskregistreret virksomhed for at registrere et .de-domæne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

skämt-och-roliga.se

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kerstin Kollatz Mogensen:
Så vidt jeg ved, er det i øvrigt ikke noget krav at have en tyskregistreret virksomhed for at registrere et .de-domæne.

Her er de Denics svar: http://www.denic.de/en/faq-single/277/246.html som et sted i mellem vores svar :)

Det ser i øvrigt ud til, at Dandomain har en service der tillader at man kan registrere tyske domæner.

Læs mere på https://www.dandomain.dk/produkter/domain.html hvor der står mere efter et klik på udråbstegnet, efter du har søgt på et domæne.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Fra  DeltaProbat Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granberg1

Hvad med spize-witze.de :-)

Hilsen Kirsten Danielsen

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forslår sehrspass.de

evt. kulskamts.se til sverige :)

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode input indtil nu - Vil meget gerne have nogle flere gode input. Jeg undersøger lige nærmere omkring muligheden for at undgå at skulle have virksomhed i DE.

I mellemtiden, jeg har allerede et site i Sverige, men er der andre lande der er nemme at registrere i, som I foreslår jeg starter med (tænker hovedsageligt nord og vest europa). (NO er ikke nemt)

På forhånd tak.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Kerstin Kollatz Mogensen:
Så vidt jeg ved, er det i øvrigt ikke noget krav at have en tyskregistreret virksomhed for at registrere et .de-domæne.

Her er de Denics svar: http://www.denic.de/en/faq-single/277/246.html som et sted i mellem vores svar :)

Det ser i øvrigt ud til, at Dandomain har en service der tillader at man kan registrere tyske domæner.

Læs mere på https://www.dandomain.dk/produkter/domain.html hvor der står mere efter et klik på udråbstegnet, efter du har søgt på et domæne.

Hexonet har en løsning på dette!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)