Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køreklar webshop til billige penge!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Amino ved at udvikle sig til "sure gamle mænd"-retorik hvor det gælder om at kommentere på så mange tråde som muligt med så mange "dræbende" kommentar til følge ?

Han kommer med et tilbud? Hvis man ikke syntes det er interessant kunne man jo overveje at ignorere den frem for at agere jurist for Amino om hvad der tilladt og hvad der ikke er. Jeg er personlig ved at brække mig over den ene negative kommentar efter den anden og det er ikke kun her i denne tråd men gør sig ligeledes gældende når unge mennesker spørger til råds. I stedet for at hjælpe og svare på spørgsmålet bruger man mere tid på at nedgøre og "jorde" fremfor at være løsningsorienteret.

Amino er et sted hvor man kan søge/få hjælp men det har mange af jer tilsynladende glemt.

Når det er sagt: Er det sådan at man kan se referencer på et par shops du har sat op ?

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så smukt skrevet. Jeg var selv ved at skrive det samme som dig.

folk går så meget op i ligegyldige ting..

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Kontorstole Forsyning:

Er Amino ved at udvikle sig til "sure gamle mænd"-retorik hvor det gælder om at kommentere på så mange tråde som muligt med så mange "dræbende" kommentar til følge ?

Han kommer med et tilbud? Hvis man ikke syntes det er interessant kunne man jo overveje at ignorere den frem for at agere jurist for Amino om hvad der tilladt og hvad der ikke er. Jeg er personlig ved at brække mig over den ene negative kommentar efter den anden og det er ikke kun her i denne tråd men gør sig ligeledes gældende når unge mennesker spørger til råds. I stedet for at hjælpe og svare på spørgsmålet bruger man mere tid på at nedgøre og "jorde" fremfor at være løsningsorienteret.

Amino er et sted hvor man kan søge/få hjælp men det har mange af jer tilsynladende glemt.

Når det er sagt: Er det sådan at man kan se referencer på et par shops du har sat op ?

Det er så smukt skrevet. Jeg var selv ved at skrive det samme som dig.

folk går så meget op i ligegyldige ting..

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et par referencer du kan sende i en PB ?

Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak For støtten Dansk Kontorstole Forsyning og Youkhanes :) Folk bruger for meget af deres energi på at være negative. Hilsen Daniel 

Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej BJPedersen Jeg kan ikke skrive PB til dig den siger at du ikke tilader det. Skriv en beske til mig så svare jeg dig. Hilsen Daniel
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Du må meget gerne sende mig et par referencer også.

Vh

Thomas

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Allesammen.

Prisen er inkl. et logo efter eget ønske :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)