Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragte container til Danmark

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle der intresserede. 

Jeg har fået et tilbud fra DSV der lyder på 12000,- incl moms leveret til Fredericia havn.

Så det er super, endnu engang tusind tak for hjælpen.

I kan tilføje mig på LinkedIndk.linkedin.com/in/mathiastryk/da - Så kan i følge med i projektet og vi kan have et super netværk

God dag til jer :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg forstår ikke hvordan du kan få en pris fra DSV når du ikke ved om godset er fra Australien eller Kina. Hvorfor har du fået en pris til Fredericia havn? normalt vil man hvis det er en hel container få den leveret på en lager / bopæl. 

Hej igen Hvis de 12.000 DKK er en all in pris, lyder det meget rimeligt. ergo kan du se at kineserne forsøger at snyde dig. Var jeg dig ville jeg få en "All In pris" direkte til dit lager / bopæl.  Er Godset fra Kina kan jeg anbefale du prøver at få en pris hos PrimeCargo.

Personligt synes jeg dit projekt lyder noget risikabelt, har du ikke overvejet at få produktet lavet i Europa? 

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har du i øvrigt husket at der skal betaels punkafgift på 19,20 DKK / kr. for de bakker du importere. 

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn. 

Rigtig fedt du spørger indtil det hele! :-)

Jeg skrev herinde den 25 Marts at jeg nok var nød til at få flere informationer fra min leverandør. Det har jeg fået, og det bliver produceret i Kina. Udover det fik jeg en masse andre informationer som omhandlede shipping. 
Han forslog mig selv at tage kontakt til en dansk speditør, hvis det var første gang jeg importerede. 

Mange tak for tippet, jeg prøver også at tage kontakt til PrimeCargo! :) 

Jeg har overvejet at få det lavet i Europa, men det kan desværre ikke betale sig. Det bliver alt for dyrt, og prisen kan jeg ikke tilbyde mine kunder :-) 

Mvh Mathias.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Tryk:
men det kan desværre ikke betale sig. Det bliver alt for dyrt,

 

Det tror jeg så ikke helt på, det er nok mere et spørgsmål om at finde det rigtige sted indenfor EU.  I øvrigt er du langt bedre stilliget rent juridisk hvis noget går galt, end du er i Kina. 

På grund af den høje doller kurs pt. kan det da ikke være specielt attraktivt at handle USD.

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)