Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt råd til svar på min første kundes spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet er nystartet med design af produkter der skal produceres

Min kunde skriver:

Jeg skal lige vide lidt om betalingsbetingelser, fragt og levering.

Ordre størrelse for fri fragt?

Jeg kender kun min egen fragt pris pr. produceret stk. som er 1,25

hvordan fastsætter jeg en pris på fragt - når jeg ikke kender ordre størrelse.

Hvor lang betalingsbetingelse er normal.

Hvad forventes der af levering

og så ordre størrelse fri fragt ???

Kunden presser mig også på prisen - ved køb af 2 produkter af samme slags- som skal sælges samlet. - jeg har i forvejen en meget lille fortjeneste. Hvad ville i gøre.

Håber i kan hjælpe

Gitte  

 

 

 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Der mangler en masse oplysninger for at hjælpe dig.

Hvad har du af fragtaftale , hvad sælger du/ Hvad vejer det - hvad er avance mv.....

Du er velkommen til at sende mig en mail hvis du ikke vil ligge oplysningerne her på nettet - hvilket kan være meget fornuftigt :)

jesper( at) sliknet.dk  så skal jeg kigge på det og komme med bud

 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nævnt ovenfor er det meget svært at svare på uden at kende de nærmere detaljer. Men jeg tror du må gøre op med dig selv om lige netop denne kunde er så vigtig at du vil lade dig presse så meget spm han prøver på. Hvis du sælger et unikt produkt som man ikke kan fonde et alternativ til er det lidt nemmere for dig at sige det koster det det koster. Og hvis det meste af din fortjeneste vil ryge på at give ham fri fragt må du jo afslå det.

Det kan godt være fristende at give ham en rigtigt god pris for at komme igang, men så vil det bare være rigtigt svært senere at hæve prisen, og hvis denne kunde ender med at være en af dine vigtigste, så er det rigtigt ærgerligt ikke at tjene godt på det.

Angående beregning af fragt er det nemmeste jo nok at beregne det udfra vægt. Det kan være en rigtigt gid ide at lave en fast aftale med en vognmand, f.eks en fast pris pr kolli til et bestemt postnummer eller lignende.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil komme med det gode råd aldrig og gå på kompromis med din pris, der findes ufattelig mange som presser prisen og sådan set er ligeglad med om du går på røven, de finder bare en ny og presse. Hold fast på dine priser og vil kunden ikke ligge en ordre hos dig på grund af det, så er det ikke en kunde du har brug for. Der kommer altid nye kunder som er villige til og betale det som det koster og det er dem du skal samle på.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)