Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der bruger prestashop 1.6 og meget gerne sammen med meebox.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der bruger prestashop 1.6 og meget gerne sammen med meebox.

Jeg har lavet kategorier , uploaded billeder og lavet produktbeskrivelse, tilpasset back office osv.
Men nu er jeg kommet til ting som opsætning/integrering af Email og fakturaopsætning, integrering og brug af MySQL og phpMy, FTP osv.

Har selvfølgelig været inde og undersøge tingene og nu syntes jeg at der en en masse løse ender og løber hele tiden panden mod en mur.
jeg har også en masse spørgsmål omkring aftale med post danmark, SEO, betalingsmodul, ja bare generelt spørgsmål omkring start af webshop.
Så jeg søger en som der også selv bruger prestashop, helst 1.6, og som har løst til at give en form for guidet tur og forklare tingene.
Lige nu sidder jeg og skriver Handelsbetingelser og om lidt kan jeg ikke rigtig skrive mere, for jeg ved ikke hvad jeg gør med person data politik, og jeg er ikke helt sikker omkring cookies. jeg vil jo helst ikke i klemme på nogen måden.
Jeg kan mærke at jeg måske er lidt på vej til at gå i stå og det vil være træls for jeg kan simpelthen ikke vente til at min webshop går i luften! :D
Jeg forestiller mig at vi tager den over skype en formiddag/eftermiddag eller aften hvor du har tid og jeg giver gerne nogle hundrede kroner som tak for hjælpen.

Så hvis der er nogen der kan og har løst, så vil jeg blive super glad hvis i gider kontakte mig, så aftaler vi tid og beløb.

mvh Hilsen Jeppe Jensen

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)