Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal forsikres?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på, at ejer af et APS skal have den lovpligtige arbejdsforsikring, men hvordan er det for ulønnet/frivillige medarbejdere? I det APS jeg skal åbne er jeg selv ansat og skal have forsikringen, men når jeg har folk til at hjælpe mig frivilligt, skal de så være forsikret også eller er det blot en hjælp og så der ikke mere i det. De pakker lidt pakker, ordner lidt regnskab og sådan.

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Kommer nogen tilskade i din tjeneste er det dit ansvar. En der pakker for dig, og snitter en nerve over i hånden med hoppy kniv, ja så er det dig der skal afholde erstatning. Forsikringspligten kigger ikke på løn, den kigger på arbejde.

/Jan

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jan.

Et andet spørgsmål så. Er forsikringen personlig? Altså der er mig og et par frivillige som hjælper til. Lad os antage vi har 2 forsikringer i selskabet, må jeg og 1 anden så arbejde?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

du tegner for det antal helt tid du har i arbejde inkl. dig selv - uanset du har løn eller ikke

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes, at du skal tage fat i dit forsikringsselskab. De må kunne give både svar og tilbud.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ring til forsikringen. Jeg havde en freelancer som arbejdede fast en uge om måneden i 1½ år. Det viste sig at være dyrere at lave en 1,5 dækning end en 2,0 så det blev det så. (i min optik er det peanuts ... 1 x arbejdsskade er ca 1200,- /år)

/Jan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)