Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til PrestaShop multistore og opgradering til VPS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag :-)

Mig og min kammerat laver hjemmesider til dagligt og har til opgave at opsætte, styre og opdatere en masse identiske sider fra selvstændige erhvervsdrivende under samme kæde. Siderne vil blive identiske lige bortset fra betingelser og kontaktinformation, og der vil sågar også være samme produkter på siden.
Der er tale om 50-70 sider, og vi har et par spørgsmål angående hvordan dette bliver nemmest og håndtere rent praktisk og også angående betalingsløsning.

De skal hver især have hver deres betalingsløsning igennem med Teller/Nets, og for at dette kan lade sig gøre, skal de vel bare på papiret stå som ejer af domænet? Det gør vel ingen forskel at siderne ligger på vores server/webhotel? De skal selvfølgelig også opfylde listen af krav Teller/Nets har opgjort på deres side. (Men det skal vi nok sørge for)

Vi har i sinde at bruge ePay på siderne, vil dette være det nemmeste på så mange sider? Eller ville QuickPay give flere fordele?

Da der er tale om så mange sider er der selvfølgelig også behov for at kunne håndtere en stor trafik samt en harddisk med rigeligt plads. Derfor vil vi gerne over på en server. Nogle forslag til dette? Vi har kigget på UnoEuro's VPS Guld/Sølv løsninger. Nogle fordele eller ulemper ved dette? Og det vil vel ikke påvirke vores arbejde i multistore? 

 

På forhånd tak.

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv http://iodc.dk hvis du skal have VPS, jeg har selv et hos dem, de giver mega support og hjælp :)

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)