Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil i forvente til et netværksmøde?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé! Det vil jeg helt sikkert gå videre med, tak :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi havde et stort event i Januar hvor Søren Bælum og Casper Blom kom og holdte foredrag. Trods et gratis event kom der "kun" 70 mennesker, men der var plads til 150. Vi har også et stort event her d. 22. april med Finn Nørbygaard og hans oplevelse med IT factory i Århus godt nok, men jeg må da indrømme at det er en kamp at få folk til at vise interesse og melde sig til :/

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gode nok til at komme ud til folk med det?
Hvis folk ikke bliver klar over at der er et event kommer de ikke. Bare en tanke

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gælder om virkeligt at bygge et netværk af followers.. Fx en stor nyhedsbrevs liste, så det er nemmere at få folks opmærksomhed, end på en Facebook 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg tror faktisk også at det er en del af problemet! Vi er dog i kontakt med mange medier, som gerne vil dække vores forening. Vi har også kontakt til skoler og iværksætterhuse, som gerne vil høre mere. Disse processer tager dog lidt tid, og kræver at vi har flere events at byde på :) Så det er det vi arbejder på lige pt. :)

Mailliste er igang, samtidig med at folk kan melde sig ind i foreningen. SÅ det er også ved at være på plads. Det er nemlig rigtig vigtigt at stable et solidt netværk på benene :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)