Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Basic T-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg leder efter et sted, hvor man kan købe helt simple hvide t-shirts til en god pris. Det ville være super, hvis man måske kunne købe en masse og få det til billigere penge. De skal være oversize og gerne en lille smule "tynde" i stoffet. nogen der kan hjælpe? :D

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogle du skal bruge regelmæssig? Ved, at Bilka og Føtex har til tider basis T-shirts til salg til næsten ingen penge, hvor priserne er 10 til 20 kr. Her kan det måske betale sig, at købe en hel masse når de får dem igen?

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emilie.

Vi har masse af hvide t-shirts i forskellige typer. Du er velkommen til at kigge i vores katalog på www.adi-wear.com 

Skriv til mig på adi@adi-wear.com og fortæl hvor mange du skal bruge, så skal du få en god pris... :-)

Mvh.

Dennis 

ADI

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i bil tema de har de bedste t shirt til 3 for 90kr :-)

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emmilie

Jeg kan få dem lavet præcis som du vil, her i Bangladesh, hvor jeg opholder mig. Køber du en god mængde kan det laves til yderst skarp pris.

Ikke lige forum for pris drøftelse - så venligst send mig en mail på hvor mange styk du tænker, og jeg svarer dig hurtigt.

Jeg sørger naturligvis for alt frem til din dør, hvis du har brug for det

vi tales ved

Mvh

Wildboar

 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem fra Bilka er rigtig gode, men ikke tynde i stoffet, det er de til gengæld fra Stadium hvor de har 3 for 99 kr i 4-5 forskellige farver.

Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du stadig mulighed for at hjælpe måske?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)