Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af tøj uden tryk (labelfree)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg ejer Webshoppen http://kiwiwear.dk 


Jeg har brug for et parti t-shirt, long sleeve t-shirt, og muligvis hættetrøjer. 
Dette kunne meget vel være en fremtidig leverandør, såfrem indkøbsprisen er god.

Jeg står selv for trykningen.

Alt afgørende af prisen havde jeg tænkt 50-100 stk til start.

Venlige hilsner,

Frederik Kulmbach
http://kiwiwear.dk

Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Faldt lige over dit indlæg her og vil hører hvad du har fundet ud af?

Jeg er ikke manden med tøjet, men en som søger en lignede leverandør.


Highfive

Lui

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik. 

Disse items kan jeg lave til dig her på Madagascar. Er det gængse enheder - her tænker jeg på mønster og det vil være muligt imod et minimum på 100 styk/ farve.

Du kan kontakte mig på mikkel@ intnet.mu så frem det har interesse. En standard tee ligger på omkring 6 til 7 euro. fob leveret med EUR1 certifikat, dvs du har ingen import afgift/ told på varer.

Mvh 

http://www.mwcreation.net

Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg vil meget gerne ha muligheden for at give dig et bud her.

Generelt arbejder jeg med 500 styk som mindste optryk, da det er fra Bangladesh og jo flere styk der er, jo lavere er fragtprisen pr styk.

Jeg vil gå langt for et fremtidigt godt samarbejde - har mit eget buying house i Bangladesh og sikrer derved at kvalitet mm er ihht til aftaler.

Er i DK en gang i måneden, så her kan jeg fragtfrit hjemtage vareprøver hjem til dig.

Den fabrik jeg arbejder tættest sammen med er stor leverandør til Zalando, så du kan på Zalandos hjemmeside se udvalget

Kunne du beskrive for mig præcis hvad du ønsker, Foto/tegning - GSM(stoftykkelse) etc. + max pris, så skal jeg gøre hvad jeg kan, for at efterkomme dine ønsker.

Svar gerne på

info.wildboar@gmail.com

Med Venlig Hilsen

Alan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Wildboar:

Hej Frederik

Jeg vil meget gerne ha muligheden for at give dig et bud her.

Generelt arbejder jeg med 500 styk som mindste optryk, da det er fra Bangladesh og jo flere styk der er, jo lavere er fragtprisen pr styk.

Jeg vil gå langt for et fremtidigt godt samarbejde - har mit eget buying house i Bangladesh og sikrer derved at kvalitet mm er ihht til aftaler.

Er i DK en gang i måneden, så her kan jeg fragtfrit hjemtage vareprøver hjem til dig.

Den fabrik jeg arbejder tættest sammen med er stor leverandør til Zalando, så du kan på Zalandos hjemmeside se udvalget

Kunne du beskrive for mig præcis hvad du ønsker, Foto/tegning - GSM(stoftykkelse) etc. + max pris, så skal jeg gøre hvad jeg kan, for at efterkomme dine ønsker.

Svar gerne på

info.wildboar@gmail.com

Med Venlig Hilsen

Alan

Hej alle sammen, jeg lytter lige med. Jeg arbejder som designer, men mangler hurtig express leveringer, og gerne produceret hurtigt i EU, så hvis der er nogen der kender til systuer i EU, der kan hjælpe mig med ekpressleveringer, så skriv gerne privat her på amino, mvh Zahid

Tilmeldt 8. Dec 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Er det muligt selv at komme med design og få det trykt og produceret hos jer? 

Udover tees sælger i så også produkter som Sweatshirt, hoodies osv. uden label? 

du må meget gerne kontakte mig på maria@net-land.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)