Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - installation af quickpay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg installere quickpay's plugin til magento bliver jeg ved med at få en fejl besked, nogen der ved hvad jeg gør forkert?

Min side går ned og skriver dette:

Fatal error: Class 'Quickpay_Payment_Model_Mysql4_Setup' not found in /var/www/tec-connect.dk/public_html/includes/src/Mage_Core_Model_Resource_Setup.php on line 234

På forhånd tak for hjælp!

/Bent

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bent

Husk at slå "kompilering" fra under 'System > Værktøjer > Kompilering' når du installerer nye moduler. 

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

det virkede i første omgang, man da jeg så slog kompliering til igen kom fejlen igen, så nu kan jeg helle ikke komme i backenden og slå opdatering fra igen

??

 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kom ind i systemet igen, men hvis jeg slå kompliering til igen,holder det op med at virker, nogen ideer??

På forhånd tak, og tak for tippet:-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen igen

Mange tak for hjælpen, fandt ud efter installation, jeg skulle trykke på kør kompliering proces

Mange tak !!

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)