Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sikre sig det er ægte vare

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i kontakt med en tysk/polsk leverandør, hvor jeg spørger efter om deres produkter er ægte, hvor jeg herefter hurtig modtog et svar.
"All products have the original tags and packaging. All products are covered by a one year warranty"
Dette er et kort uddrag af mailen.
Han starter også med at sige at alt der tøj er originale.
Men hvordan er jeg stillet hvis det viser sig at produkterne er kopier, og jeg har solgt det til danske forbruger?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

så er hele ansvaret overfor lovgivning dit. Du kan så gå efter polakken men det er dit ansvar over for alle

Husk, at kan man kopiere tøj - så er det en endnu lettere ting at kopiere tags og packaging. Jeg siger ikke de er pirater, slet ikke, men det er klart, at det er ingen sag at få falske tags (visse dyre mærker har dog sikkerhed indbygget i f.eks. woven label - sikkerhedstråde som de kan opdage ved lyd frekvens eller lys - eller mere avanceret - indbygget RFID tags - så deres kontrollanter let kan fange ting i butikker - og andre steder  -men det kan du næppe selv bruge til at sikre dig så få en prøve først og gennemgå den så selv nøje mod en original - se alle små detaljer, syning osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er der ikke noget EU lovgivning om at salg af kopivare er forbudt, og ville det så ikke være meget nemt at sende en sådan "regning" videre til leverandøren?
Men god idé md at se om jeg kunne få en prøve først, men er der andre måder man kan se om der er tale om kopier, den eneste måde jeg kender er logoet og i på nakken på tøjet, og de billedere jeg har set kan jeg ikke se der skulle være noget galt

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

chri571p:
Men er der ikke noget EU lovgivning om at salg af kopivare er forbudt, og ville det så ikke være meget nemt at sende en sådan "regning" videre til leverandøren?
jo til begge dele - men sådan en leverandør skal du nu så ofte slås med - han forsvinder - han havde selskab og kun lille kapital - han nægter - han siger du har fået det fra andre og det du fik fra ham var ok - og han tror ikke på det tab du siger du har kommer fra ham og og og - og du skal tale polsk med advokaten (for nu at drive det længere ud en det vel er)

Det er ikke let at skulle ligge og slå i Polen - så man skal helst undgå det men JO - vist kan du stille kravet til ham. Selv skal du betale regningen fra RL eller hvem det måtte være - og så kan du slås med at få pengene fra DIN leverandør

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)