Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labelprinter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg står og skal bruge min første labelprinter. Den skal kunne udskrive vandfaste etikker til varedeklaration, samt pakke labels. Den må også meget gerne være trådløs, men det er trodsalt et sted hvor jeg kan gå på kompromis.

Kan I anbefale noget her? Det er til en lille ny webshop.

På forhånd tak :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger med.

 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PFF

Har selv købt en Brother. Vand/kemi fast.  Brother QL-580N (netværk).

Der findes mange forskellige etiketter.

Johnny

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PFF:
Den skal kunne udskrive vandfaste etikker til varedeklaration,

Så er det en Thermo transfer printer (dvs. at den bruger farve bånd) du skal have fat i. 

Derimod vil den billigste løsning til pakke labels være en Thermo printer, da den ikke bruger dyre farvebånd.  Hos Norris print-tech vil de kunne rådgive dig ud fra de behov du har. www.npt.dk 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

PFF:
Den skal kunne udskrive vandfaste etikker til varedeklaration,

Så er det en Thermo transfer printer (dvs. at den bruger farve bånd) du skal have fat i. 

Derimod vil den billigste løsning til pakke labels være en Thermo printer, da den ikke bruger dyre farvebånd.  Hos Norris print-tech vil de kunne rådgive dig ud fra de behov du har. www.npt.dk 

Tak for hjælpen :) Valget faldt på en Dymo LabelWriter 450. Dog, hvis jeg skulle vælge i dag, så ville jeg have valgt en som kunne printe pakkelabels også.
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:

Ravn:

PFF:
Den skal kunne udskrive vandfaste etikker til varedeklaration,

Så er det en Thermo transfer printer (dvs. at den bruger farve bånd) du skal have fat i. 

Derimod vil den billigste løsning til pakke labels være en Thermo printer, da den ikke bruger dyre farvebånd.  Hos Norris print-tech vil de kunne rådgive dig ud fra de behov du har. www.npt.dk 

Tak for hjælpen :) Valget faldt på en Dymo LabelWriter 450. Dog, hvis jeg skulle vælge i dag, så ville jeg have valgt en som kunne printe pakkelabels også.



Var et af kriterierne ikke netop at den skulle kunne printe pakkelabels? Hvordan printer du pakkelabels så?

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det var planen, men jeg har en far som var ret begejstret over at jeg startede en webshop, så jeg fik den anden i en gave. Nu har jeg så bare købt plastlommer, og printer labels ud på min almindelige printer, og lægger dem så deri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok fair nok - flink far du har ;-)

Ønsker dig alt det bedste med din webshop!

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Silas Majgaard:

Ok fair nok - flink far du har ;-)

Ønsker dig alt det bedste med din webshop!

Tak og i lige måde :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)