Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at sælge sengetøj til børn!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille biks der er i vækst med børne plakater. Min drøm er at kunne udvide med sengetøj til børneværelset - men hvordan jeg lige finder det helt rigtige sted til at lave det - er mig en gåde! jeg er uddannet beklædningshåndværker - så jeg ved en del om hvordan jeg vil have mit produkt.

Det er vigtigt at der tages hensyn til børnene, ingen kemikalier osv. Drømmer om økologisk bomuld!
ud over dette skal jeg have lavet noget print på stoffet som ikke er gummi agtigt og skal heller ikke gå af i vask.

Er der evt. nogle derude der har en forbindelse eller kender et godt sted at arbejde sammen med omkring dette?

Håber meget i kan hjælpe mig!

Mvh. Annesofie

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annesofie. 

Jeg har tekstil produktion på Madagascar og har lavet sengetøj, men fælles er der skal noget volume på. Vi kan imødkomme dine krav, dog ved økologisk fremstillet bomuld og der er lang leveringstid - så frem der ikke er en relativ stor volume på. 

Mht print ikke noget problem. 

Har det interesse og kontakt mig på mikkel@ intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig en mail :) vil gerne høre mere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også undersøge tekstil fabrikkerne i Portugal, der er flere som tilbyder økologisk produktion, og generelt synes jeg Portugal har gode tekstil produktioner. Jeg kender ingen fabrikker personligt, men har hørt, at det er nemmest igennem en agent. Hør evnt på Portugals ambassade.

Mvh

 

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Det vil jeg undersøge nærmere.. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)