Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må jeg kopiere online?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Som udgangspunkt INGENTING, med mindre du har fået lov! Og jeg mener virkelig INGENTING! Hvis du ikke ville kopiere en tilsvarende tekst, billed eller lignende fra et bog på biblioteket, så bør du heller ikke kopiere det fra en anden person eller firmas hjemmeside!

Det er så simpelt, og Google ejer hverken ophavsret eller rettigheder på de tekster, billeder, illustrationer eller andet, som du kan finde i deres indeks eller billedsøgnings tjeneste!

Jeg har i denne weekend alene fået 10 nye sager ind via http://not-allowed.dk, hvor 3 af dem involvere relativt aktive aminoer, som lige havde glemt, at man ikke måtte benytte andres materiale. Og det hjælper ikke at kalde os andre for røvhuller, idioter, ufølsomme eller andre grimme gloser, hvis du bliver taget i at benytte andres materiale. Det er din egen fejl, og ja det er meget dyrt, men det er altså også meget dyrt at få produceret godt indhold, gode billeder eller gode illustrationer, og dem skal alle vel ikke have lov til at anvende gratis!

Så husk nu forhelved på, sorry mit fransk, at andres materiale tilhøre sjovt nok andre, og at den nemme løsning med at kopiere, oftest også ender som den dyre løsning, når regningen i sidste ende skal gøres op. For det koster en formue at "låne" en tekst eller et billed, og sagen bliver næppe bedre, hvis du låner mange billeder eller lange tekster!

Jeg håber, at bare en læser denne tekst, og dermed undgår den klassiske nemme løsning, så har jeg da fået lidt ud af indlægget :) 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Opgave Coachen Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt uden for denne tråd, men vil alligevel give jer denne servicemeddelelse: På dette site kan I hente rigtigt mange gode billedere til jeres sites ganske gratis og helt legitimt:

http://pixabay.com/

God for nøjelse;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Falconfantino:

Måske lidt uden for denne tråd, men vil alligevel give jer denne servicemeddelelse: På dette site kan I hente rigtigt mange gode billedere til jeres sites ganske gratis og helt legitimt:

http://pixabay.com/

God for nøjelse;)

Sådanne sider kan man aldrig få for mange af, så tak for delingen, det er der sikkert en del, som kan få noget godt ud af :D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)