Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Populært brand inden for hunde udstillings verdenen sælges BILLIGT !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Grundet manglende tid og ændret fokus, sælger vi vores populære brand / produkt inkl. div domæner. til ren forærings pris.

Markedet er enormt, ikke blot i Danmark men hele europa og for den rigtige er der ingen begræsninger.

Det drejer sig om Dogcage Deluxe som er designet og udviklet af en dansker, det er siden 2003 blevet solgt i tusindvis i hele europa og der findes ikke noget tilsvarende på markedet. Hunde buret er et stofbur med unik foldestel i aluminium uden plastik beslag eller andet der kan gå i stykker som alle andre modeller.

Ikke kun stellet er specielt også net, stof mm. er kraftigere end alle andre modeller og der medfølger alt, hvad der er behov for, for hunde for udstillings folket.

Den ideelle person til at overtage produktet er en der evt. allerede har salg af artikler til dyr eller en der har masser af lyst til at tage på hundeudstillinger med en

stand for at sælge det populære produkt. Bare i Danmark, Norge og Sverige er der mere en 400.000 udstillings folk som er den primære kundegruppe.

og har du mod på Tyskland, England, Østrig Frankrig og andre store hunde lande kan du få nok at lave. :-)

Jeg forventer en pris omkring 20.000 + varelager som pt er. ca 60.000. 

Du får alt med.  

Domæner: hundebur.dk-  hundebure.dk - dogcage.dk

Leverandørkontakt, udstillings lister, foldetelt komplet med sider og gulv, 

Slå til nu så kan den rigtige nå at få hele sæsonen med. der starter april.

Skriv eller ring for mere info.

Mvh, 

Birkelev

dogcage@woxxi.com

+45 51541040

   

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birkelev

Har du prøvet at sælge din virksomhed gennem Amino Virksomhedsbørs?

Vi er Danmarks største virksomhedsbørs, og har hjulpet mere end 850 virksomheder igennem tiden.

Hvis du vil have hjælp til at komme igang, eller bare en uforpligtende snak om salget, skal du være mere end velkommen til at ringe til 29 71 29 29, og få rådgivning over telefonen.

Mvh.

Anders Madsen
Amino Virksomhedsbørs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

der findes da noget tilsvarende på markedet lige nede i MaxiZoo. Det har jeg selv købt, samme funktioner dog uden solskærme, men jeg må indrømme jeg ikke har været imponeret over holdbarheden, det tog lige nøjagtig 4 dage så havde min lille hund brudt igennem stofnettet. Om Dogcage er bedre ved jeg ikke, men foldbare stålbure det er noget som holder.

En lille side historie, held og lykke med salget :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelev:
der findes ikke noget tilsvarende på markedet

Måske, men der findes godt nok meget der ligner, og rigtig mange forskellige stof-hundebure på markedet i dag, og det er dæleme svært at overbevise en kunde - især onilne - om at det ene stofhundebur er bedre end det andet. 

Hilsen Morten

Fra glostrup
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen 

Lidt svar på div. kommentarer  

Ja der er mange historier og som jeg skriver er den optimale person til at overtage en der sælger dyreartikler i for vejen og en der har tid og lyst

til at tage til på hundeudstillinger hele året ind og udland for det er der kunderne er.

Nu er markedet jo ikke ukendt for os, da vi faktisk sælger et produkt som i fortæller findes i mange forskellige afskygninger, nu er forskellen så bare at vi har valgt

ikke at gøre som alle andre, for det giver sjælden det vilde resultat, vi har valgt, eller nærmere personen bag DogCage deluxe som selv har deltaget med deres hunde på udstillinger gennem mange år har valgt at sammensætte buret, dets kvalitet, funktioner og lavet den unikke ramme og dets folde funktion som et kvalitets produkt fordi han selv var træt af at det der fandtes på markedet gik i stykker.

Produktet er ikke til Hr og Fru Jensen der skal bruge noget til at lukke deres hund ind i fordi den splitter det hele ad. Produktet er til hunde udstillingsfolket som der er mange flere af end man tror og som har styr på deres hunde :-)

Der er ikke noget der kommer af sig selv og den en der tror at dette produkt sælger sig selv via en webshop er det ikke den rette person til at overtage det :-)

Du skal være der hvor tingene sker og der er i både ind og udland. Efter vi overtog produktet har vi kun haft tid til at deltage på udstillinger i Danmark. men trods det er Norge og England faktisk ret gode markeder. og det er udelukkende fordi vi ikke har tid til at deltage at vi vælger at skaffe os af med produktet igen. Da det jo ikke nytter noget at gøre tingene halvt.  

God aften  

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)