Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plastlampe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg søger forbindelse til en der kan hjælpe med mindre oplag/produktion af en børnelampe i plastik.

Majken Berthelsen
Majkenberthelsen@hotmail.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majken, 

Når du vælger plast som materiale til din lampe skal du være opmærksom på at der ofte er nogle relativt store opstartsomkostninger forbundet med sprøjtestøbeforme. (formoder det er lampe med en masser dejlige runde kurver og ikke 3 stykker acryl plast der et ultralyd svejste :) ) .. Og jo mindre styk antal jo færre produkter er det jo til at absobere denne :) 

Jeg vil anbefale dig en form for protoype/0-serie tilgang til produktet hvor du først får 3D printet x antal eller får lavet noget renderet billedmateriale du kan vise potentielle butikker/kunder og den vej igennem få et salgscommitment inden du sætter en produktion igang.

Du er velkommen til at give et kald på 2641 2715 så kan vi kort vende dit projekt og jeg kan muligvis give et godt råd/kontakt med på vejen. 

/Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover det martin skriver vil der formodentlig også være en del omkostninger forbundet med at få lampen CE godkendt som lovgivningen kræver.

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majken,

Vi producere lamper i Polen, men initialomkostningerne kan være relativt høje set i forhold til din produktionsstørrelse.

Hvis du har nogle tegninger eller foto kan jeg kigge vi måske komme lidt nærmere din forespørgelse.'

Du er velkommen til, at skrive på

Cw@nordmet.pl

MVH christian Westergaard

Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majken,

Jeg kan måske hjælpe dig med dit lampeprojekt.
Jeg har fabrik og produktionsudstyr i Kina til mindre seriestørrelser. Formomkostninger er også til at betale sig fra. Derudover arbejder vi også i en ikke brændbar plastictype.

Send en besked hvis du er interesseret. Evt. mail på kasper@adcmolding.com

Mvh.
Kasper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)