Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig - jeg skal anskaffe mig visum til USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey venner,

Jeg er under 18, og jeg skal rejse alene ind til USA. Jeg har fundet en værtsfamilie i Austin, Texas, som jeg meget gerne vil bo hos i 6 måneder. Jeg er simpelthen lost på, hvad det kræver at få et visum. Det virker som en verden der er fuldkommen umulig at træde ind til. 

Jeg læser i øjeblikket online på Niels Brock Online Academy - har det noget at sige? Jeg arbejder også i øjeblikket, men jeg ønsker ikke at arbejde i USA. Jeg har en masse penge sparet op, hvilket er rigeligt at kunne leve for i USA - specielt, når både husly samt mad er betalt af forældre.

Jeg beklager utrolig meget hvis dette ikke finder sted på Amino. Jeg ved bare, at I alle sammen er utroligt venlige. Tak!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nok blive en udfordring, da du er under 18, skal være i landet i mere end 90 dage og ikke skal studere på amerikansk skole (så vidt jeg kan forstå på dit indlæg). Var du over 18 kunne du jo søge om at blive au pair (ja, det kan unge mænd også, en af mine HTX klassekammerater gjorde det).

Spørg på den amerikanske ambassade i København, de vil sikkert kunne give dig et mere korrekt svar end du kan finde på et forum Smile

Mvh Carsten

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt kilroy.dk 

de kan sikkert hjælpe dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)