Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At tjene penge online (For alle)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa amino folkens...

Jeg har sat mig for, at undersøge hvordan man kan forsøde tilværelsen, uden at have efterspurgte kompetencer, og ganske uforpligtende på internettet, samt give et overblik over hvor mange penge man kan tjene. Inden du læser videre, kan det være relevant at kende min baggrund og hvilke økonomiske forudsætninger jeg arbejder ud fra, når jeg skriver "forsøde tilværelsen". Jeg er nemlig ikke ude efter, at skabe en massiv indtægt.

Jeg er studerende i øjeblikket, og får derfor udelukkende SU. På grund af den relativt lange transporttid jeg dagligt brænder af, er de fleste almindelige studiejobs uhensigtsmæssige eller umulige i forhold til mit privatliv. I stedet vil jeg forsøge at få min transport tid til at gå på, at tjene lidt penge. Så hvordan gør man, og hvor gøres det bedst?

For ganske nylig oprettede jeg mig på diverse surveys-sider (spørgeskemaer), og på den baggrund vil jeg nu forsøge at give et indblik i hvilken slags penge der kan genereres på årsbasis. I bund og grund er der tale om en liste af hjemmesider, som jeg benytter mig af, og som giver en eller anden form for afkast. Jeg vil forsøge, at give et nogenlunde estimat på, hvor mange timer det kræver at opnå det afkast, og hvorvidt det er simpelt at gøre "på farten". - Lad mig slå det fast med det samme, der er ikke tale om en indtægtskilde der kan gøre det op for et studiejob:


Siden - Antal dage på siden - Kroner tjent på siden - Kroner tjent på bonus/gevinster - Overskud i alt

Eovendo.com - 5 dage - 31,75kr. - 60kr/100kr. (Afventende) - 91,75kr.