Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at lave en online shop i wordpress med temaet boutique. Jeg kan se at det er en child theme til storefront.

Inden jeg valgte dette tema kunne jeg se at det var muligt at få vist nogle af mine produkter på forsiden, hvor der var billede af varen, pris og tilføjelse til kurv. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg får det lagt ind. Jeg har oprettet en alm. side som jeg har kaldt forside og gjort den til en statisk side.

Jeg synes jeg har ledt og ledt på google, men kan ikke finde nogle forklaringer til hvordan jeg får lagt nogle af mine produkter der ind. Er der nogle der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Min drøm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan være muligt, at de anvender f.eks. Visual Composer til det. Det kræver så, at du har fået det plugin med temaet. For at kunne anvende det, skal du specifikt vælge at redigere med det plugin, når du retter på siden. Hvis ikke det er tilfældet, så burde du prøve at vælge en specifik Skabelon, der bliver brugt. Det kan du gøre på højre side, når du er inde på en af de sider, som du vil redigere. Hvis det ikke er nogen som helst af disse muligheder, har du så tjekket, om temaet automatisk er kommet med en forside, som du skal anvende?

For mit vedkommende, har jeg selv lavet en forside, hvor jeg anvender Visual Composer til at vise et billede med en tekst. Når man så trykker på billedet, kommer man ind til kategorien for de produkter.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen

mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)