Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pizza hardware! er her nogen pizza folk?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Radoslaw:

Hej, 

Angående Dough runder, så har jeg kun erfaring med Oem Ali 13,295,00,- den fungere fint og er nem at rengøre. Den er også noget billigere, og det du spare kan du nemt bruge et andet sted ved opstart. Man skal ALTID tage højde for ekstra udgifter, så pengene skal bruges fornuftigt :)

Den ny Sveba Dahlen P600 2xovne Pris 39,895,- Normal Pris 45,995,- Set hos cateringinventar.dk- dette firma har også en dejruller til 13,295,- det kan være en god ide at samle dine inventar køb 1 sted, så du kan få en samlet rabat

Jeg har absolutte bedst erfaring med Sveba Dahlen, og dem jeg kender indfor faget har aldrig været utilfreds med det mærke.  

M.v.h

Hej igen

forskellden på de to dough runder er Oem er låst til for eks 220 til 260g elelrs skal man ha mere tilbehør, hvor den anden tager fra 50 til 300g og den store model fra 50 til 800g, hvilken som er hurtigst ved jeg ikke, da der ikke angives gives nogen hastighed på nogen af dem, men let rengøring er bestemt vigtig.

Syntes også den nye Sveba Dahlen p600 ser lækker ud, men det kan kun varme ovnen op til 350 grader, men i nogen tilfælle kunne jeg godt tænke mig at gå højere, pizzamaster kan klare 500 grader, men det er helt sikkert ovnen skal være med låge/dør som åbner nede fra og op som Pizzamaster og Sveba Dahlen

 

Fra Kværndrup
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du nogen ide om hvilken type forretning du skal lave, restaurant, pizzaria eller en blanding?

Ja det med lågen er en fordel, så brænder man sig ikke på det.

M.v.h

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Radoslaw:

Hej,

Har du nogen ide om hvilken type forretning du skal lave, restaurant, pizzaria eller en blanding?

Ja det med lågen er en fordel, så brænder man sig ikke på det.

M.v.h

Ja, det skal være pizza take away, men med ca. 10 til 20 cafeborder 

Fra Kværndrup
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har været optaget og lige kommet hjem fra ferie. Hvor langt er du med butikken.?

Mvh

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Radoslaw:

Hej, jeg har været optaget og lige kommet hjem fra ferie. Hvor langt er du med butikken.?

Mvh

jeg har ikke super travlt, er stadig i planlignings fasen,jeg vil hellere gøre mit hjem arbejde ordenligt istedet for at springe ud og lave en masse fejltagelser.  så der er stadig et stykke vej til at leje butik

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist ikke meget gang i pizza folket her inde, jeg må ud og læse noget mere :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Cosina ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Happyfood

Det er en gammel tråd, men hvis du endnu ikke er kommet i gang endnu, vil vi meget gerne hjælpe dig på vej med det projekt.

Vi (Cosina ApS) har erfaring med storkøkkenudstyr, og var så sent som i går ude for at rådgive et pizzaria om maskiner, indretning, markedsføring, osv.

Så hvis du stadig har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at ringe på 42613995 eller skrive en mail til info@cosina.dk.

VH Mark

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen:

Hej Happyfood

Det er en gammel tråd, men hvis du endnu ikke er kommet i gang endnu, vil vi meget gerne hjælpe dig på vej med det projekt.

Vi (Cosina ApS) har erfaring med storkøkkenudstyr, og var så sent som i går ude for at rådgive et pizzaria om maskiner, indretning, markedsføring, osv.

Så hvis du stadig har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at ringe på 42613995 eller skrive en mail til info@cosina.dk.

VH Mark

Men bestemt stadig aktuel, ikke meget hjælp her har været at finde på amino..

Mange tak :-) jeg vil dog meget hellere ha gode råd her i tråden, til start, så andre også kan følge med, da jeg sikkert heller ikke er den eneste som gerne vil åbne en pizza shop. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)