Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den uundværlige bog moms - hvor er den?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler simpelthen noget overblik over hvordan og anderledes, inden jeg kan få ro i sjælen. Mit område er inden for kontakt- og betalingsformidling. Det er især inden for den sidste del, tror jeg.

/Severin

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhmm.. Hvad er dit spørgsmål?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du et overblik omkring moms, og leder nu efter en anderledes bog om moms - blot et vildt skud i tågen.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener moms bogen. Bogen om moms som giver dig overblikket over hvordan du skal forholde dig, ved indgående og udgående moms til forskellige parter.

Altså en moms 101 måske

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bogen om moms hedder den nuværende bibel fra www.regnskabsskolen.dk - Anette Sand - der er en ny opdateret udgave med de nye momsregler - ydelser for private i EU og en masse andet, på trapperne - ventes ud primo April med titlen "Moms og momsfradrag" undertitel "En guide til iværksættere og selvstændige"

Den ville jeg nok vente på selv om den gamle jo dækker alt med alm moms - Jeg skal sige til når den nye udkommer herinde hvis jeg må (skriver med på den med Anette)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at du skal forklare, hvilken indgangsvinkel du mangler. Ved du helt grundlæggende ikke hvad moms er, hvordan det beregnes, hvordan det indberettes, etc? For på mig kunne det godt lyde som om, at du egentligt mere havde brug for et overordnet regnskabskursus og på den måde komme hele vejen rundt :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
For på mig kunne det godt lyde som om, at du egentligt mere havde brug for et overordnet regnskabskursus og på den måde komme hele vejen rundt :)
også der er www.regnskabsskolen.dk et godt bud - der er masser af regnskabs og momskurser - korte og enkle men ligger jo i København - (har vist også med mellemrum kurser andre steder)

Er det helt basis viden, så kan du se lidt i MOMS OG SKAT FOR BEGYNDERE I PERSONLIG VIRKSOMHED ganske gratis Smile

For mange vil et kursus eller for den sags skyld, aftale med en online "bogholder" være bedste løsning. Der er fejl i mere end halvdelen af alle små virksomheders regnskaber, og mange nappes jo inden for en 3 års periode men nogen gange store overraskelser fra skat og moms - så der er ikke tvivl om, at trods moderne og super regnskabsprogrammer - så er det ikke så helt let

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Bogen om moms hedder den nuværende bibel fra www.regnskabsskolen.dk - Anette Sand - der er en ny opdateret udgave med de nye momsregler - ydelser for private i EU og en masse andet, på trapperne - ventes ud primo April med titlen "Moms og momsfradrag" undertitel "En guide til iværksættere og selvstændige"

Lyder som et spændende projekt :-)

Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har nogle specifikke spørgsmål til momsfradrag har vi lavet en GRATIS guide til dette.

Den finder du på http://www.momsguide.dk/

God fornøjelse og weekend!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)