Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

swipp og mobile Pay i Dandomain?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside lavet i Dandomain. Jeg har valgt at have PayPal men har også som firma fået oprettet en swipp konto. Er der nogen der ved om den kan integreres i Dandomain eller om man bare skal skrive det selv og så skrive ens telefon nummer?

Derudover ville jeg høre om mobile Pay. Hvis man er internet udbyder kan jeg læse mig til at man skal have en indløsningsaftale med fx teller el.lign og så bliver det jo lige så dyrt som bare at bruge Nets/ Teller ikke?

Et spørgsmål mere:

PayPal tager et betalingsgebyr på 2,6kr og 3,4% i transaktions gebyr. Sætter i kunden til at betale dette eller vælger i som firma selv at tage skraldet? Det kan jo blive dyrt hvis varen er dyr og så er det jo lige meget om vi betaler eller kunden betaler, så kan det jo blive til mange penge. Hvordan tackler i dette? Jeg mener er kunderne klar over at det koster med Paypal og er de villige til at betale?

Men som sagt vi overvejede disse 3 slags betalinger. Hvad tænker i?

Jeg har pt delt kortene op i PayPal betalingsløsningen, men det er jo samme gebyr mm lige meget hvilket kort man bruger, så ville det være mere overskueligt for folk at man bare lavede en der hed Paypal og så var det det?

Hmm mange spørgsmål i en. Håber nogen er friske på at kaste sig ud i at besvare det hurtigst muligt!

Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at opsætte en bedre løsning end Paypal

Enten Yourpay med Dankort, visa og mastercard eller Brainstree hvor de første 300.000 kr. er gebyrfrie.

Er du interesseret?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)