Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder 'en investor'?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Unlimited World Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en tanke om, at finde en investor til et projekt der udfolder sig inden for den næste uge, men jeg ved ikke helt hvad det vil sige, at have en investor og hvad det så betyder?

Hvis jeg finder en investor der vil puste X antal kroner i mit projekt, hvad vil det så sige? Er der noget bestemt pengene skal gå til, eller er det min løn for arbejdstimer? Skal de have noget ud af det, eller er det som en investering der også kan gå dårligt? Det er muligvis et meget dumt spørgsmål, men jeg vil bare gerne vide mere :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

investor vil ha noget ud af det  - jo større risiko jo mere - let dobbelt op - og investor er generelt ikke vilde med hvis det tilmed er din løn der æder investeringen - jo mere du selv byder ind med, jo større mulighed. Her lidt INVESTORRÅD  men google løs - og søg også herinde - der er masser af tråde om hvad investorer forventer og kræver - og så er det jo aldrig facitlister, for investorer er jo ikke alle ens

At få en investor på til noget der skal udfolde sig næste uge og som kan skulle gå til din løn for arbejdstimer, lyder meget op ad bakke mildest talt

god vind med det i alle fald    

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)