Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammensætning af elektronik. En mand i asien?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

En ven og jeg står i slutningen af udviklingsfasen på et produkt, og vi er derfor i gang med at indhente priser på de forskellige komponenter og produktioner.

Vi har igennem en bekendt kunne få kontakt til plast-instøbningsfirmaer, og vi er øjeblikket i gang med at arbejde hen mod en løsning med dem.

Problemet for os er dog nu, at de dele vi skal bruge til elektronikken, skal bestilles og sættes sammen (Stik hvor der er loddet kabler på, som er loddet på boards o.s.v.)

Ved kig på Alibaba, ser det kun ud til, at der er forhandlere af elektronik, altså lagere der sælger direkte ud af komponenterne, og med kontakt til sælgerne er det klart, at vi ikke kommer nogen vegne med dem, da de benytter sig af google translate, og forståelsen derfor er fuldstændig tabt.

Mit spørgsmål er derfor:

Hvis vi vil finde ud af en aftale med et firma om komponenter, der er loddet sammen direkte fra fabrikken, og så sendt til os, klar til at blive sat i produktet, hvad skal vi så gøre?

Jeg tænker, at det ville være smart med en mand i asien, som kendte til firmaer, og som også kunne formidle vores tanker og idéer videre.

Håber i kan hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at få det lavet i Asien er du nød til at have opsyn med det hvis ikke du vil tabe penge på det.

Arbejds gangen er ikke den samme som herhjemme ligesom kvaliteten heller ikke er.

uden opsyn/kontrol vil det ikke være nogen god forretning 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Afhængig af jeres volume vil jeg klart anbefale at i starter et samarbejde op med en Europæisk/Dansk producent med produktion i Thailand/Kina, som forstår jeres, og jeres kunder krav og forvetninger til kvalitet og ikke stormer ud til en lokal producent på egen hånd. Jeg vil gerne give et par gode forslag hvis i ønsker. (evt giv et kald på 2641 2715)

Og, husk nu at få CE, EMC test, Reach/Rohs, import tarif, punktafgifter og andet med i jeres priskalkuler hvis i planlægger at importere produktet til EU marked.  

/Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du modtager ikke private beskeder ?

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vi har snakket før, i den spæde opstart og udtænkning af projektet, og du hjalp mig med mange ting.
Hvis det ikke gør noget, ringer jeg gladelig til dig igen :)

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ecentralen.

Jeg er åbenbart ikke i stand til at modtage privatbeskeder, og der har altid været problemer med det, lige fra jeg først lavede min bruger.Du må meget gerne sende mig en mail på stephan3@gmail.com, hvis du kunne hjælpe mig :)

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh.. :)

Du skal være velkommen til at ringe.

Har netop startet et projekt der minder lidt om jeres op på mit "day-job". Kan desværre ikke dele leverandør men give dig et godt billede af prisniveauet I bør lægge på med produktion I Asien.

God påske.

/Martin 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Step_S

Måske kan jeg hjælpe.. Jeg er Dansk og bor i Hong Kong og har min vante gang i Shenzhen & Guanzhou i Kina,

Jeg har gode kontakter til næsten alt som laves her og meget gode kontakter i Shenzhen

Du er velkommen til at kontakte mig her eller på min mail km@buymecca.com

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)