Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor virker mit pitch ikke på Amino Kapital?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Elysee Development Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mediværksættere.

 

Jeg kunne godt bruge et råd. For en måned siden lagde jeg mit en-sides pitch på Amino kapital, samt skrev direkte til alle der passede kriterierne (bygge & anlæg, > 2mio, lån). Ud af 33 potentielle investorer skrev én tilbage. Jeg sendte ham to prospekts, men hørte ikke fra ham igen.

 

Kort fortalt tilbyder jeg sikkerhed i fast ejendom og 10% p.a. Umiddelbart synes jeg ikke det er så dårligt, taget i betragtning at vi har negativ rente i Danmark. Jeg har vedhæftet mit en-sides pitch.

 

Gør jeg noget galt? Er beløbstørrelsen for stor? Er afkastet for lille? Har jeg sat det forkert op? Søger jeg på den forkerte portal?

 

Råd er meget velkomne.

 

På forhånd tak

Herluf Riddersholm

5415.Elysee Development - Lånetilbud.pdf

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at læse lånedokument (henter ikke gerne filer) så bare et par forslag

Sikkerhed i ejendom - hvorfor ikke tage kreditforeningslån ville mange investorer tænke - med tilføjelsen, ligger nok uden for 60% og usikkerhed om vurdering?

10% i så fald alt for lidt - du skal nok op i over 25% og måske også 50% hvis det er risiko på nogen som helst måde fra privat

Jeg har som sagt ikke læst dokumentet i pdf men det er givet afgørende at kunne forklare hvorfor man ikke låner i banken når man kan yde fuld sikkerhed i ejendom og hvis det ikke er fuld sikkerhed, så at komme op i helt andre renter (selv bank med sikkerhed i ting vil ofte ligger lidt over de 10%)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)