Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

jeg har været uheldig med min shop hvor jeg er blevet brændt af min programør som har valgt at lade være med at svare mig, men mit problem er at han ikke er færdig med min shop og så vil jeg gerne rette noget af de som han har skrevet på shoppen men jeg kan ikke finde stedet hvor jeg kan rette på indhold,  ER DER NOGEN DER VIL HJÆLPE EF fortvivlet mand

mvh. bjarne

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Hvis du logger ind i backenden, kan du gå ind under "Katalog" og så her vælge "Produkter". Her kan du finde dine produkter og så rette i dem.

Hvis det er nogle af siderne du skal rette indhold på og ikke bare produkter skal du gå ind inder "CMS" -> "Sider" og så vælge den side du vil rette i.

Skriv igen, hvis det er noget andet, du gerne vil rette i.

Mvh

Peter

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du ikke fået log in oplysninger? er det produkter du skal have rettet, så retter du under varer og er det "faste" sider skal du kigger under cms

Giver det mening ?

 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Send mig en personlig meddelelse. Så er jeg sikker på at vi nok skal finde ud af det.

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Peter

detver ikke produkter som er problemet for dem kan jeg sagtens rette i og oprette, men det er alt andet.

eksempel. På forside af shopskilte.dk nederst er det et forkert mail - kan ikke finde hvor det er skrevet.

og på de enkelte produkter er det en forkert leveringstid - kan jeg heller ikke finde. Jeg troede også jeg skulle se under CMS de tekster som er på f.eks forside kan jeg ikke finde

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Bjarne,

Jeg havde lige overset at du også skrev til mig her. Jeg skriver lige mine forslag igen her, hvis andre skulle støde på samme problemer.

Prøv at logge ind i backenden igen. Gå ind under "CMS" og herefter "Statiske blokke". Se om du ikke kan finde det under en af de statiske blokke. Den hedder nok noget med "footer..."

Med hensyn til leveringsteksten kan det komme flere forskellige steder fra - alt efter hvordan din programmør har grebet det an. Den mest rigtige og åbenlyse måde han har gjort det er nok ved hjælp af en rettelse i oversættelsesfilen. Den kan du finde i /app/locale/[din sprogkode her]/Mage_Catalog.csv

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)