Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af skat med Clickbank?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal i gang med Clickbank, men jeg er usikker på, om jeg skal betale skat?

Måske kommer jeg op på 50.000 kr. årligt, men det er ikke sikkert, da jeg ikke er i gang endnu. 
Jeg er kun 15 år og bliver 16 om en måned. Skal jeg betale skat? Hvis ja, hvordan gør jeg det så? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal uanset alder betale skat af din fortjeneste lige fra krone 1 - og det gør du ved at føre regnskab og opgive forventet overskud i forskudsopgørelse og selvangivelsen

Jeg ved for lidt om Clickbank til at gætte på om der er problemer ved at være 15 (en under 18 må ikke optræde som virksomhed uden dispensation  men det er måske heller ikke det man gør med clickbank hvis man er affiliate og ikke sælger)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

du skal uanset alder betale skat af din fortjeneste lige fra krone 1 - og det gør du ved at føre regnskab og opgive forventet overskud i forskudsopgørelse og selvangivelsen

Jeg ved for lidt om Clickbank til at gætte på om der er problemer ved at være 15 (en under 18 må ikke optræde som virksomhed uden dispensation  men det er måske heller ikke det man gør med clickbank hvis man er affiliate og ikke sælger)

vh John Hannover

Hvor jeg kan få mere viden, om det du snakker om? Er det nødvendigt at føre regnskab hele tiden? Clickbank har jo et regnskab for mig..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis Click bank fører regnskabet så er det vel fint - du skal bare hele tiden kunne vise dine indtægter og dine udgifter i regnskab og hvis skat så ønsker at se det - skal du indsende det regnskab til skat. Du kan ikke sige til skat, at de skal checke clickbank, men det er muligt du kan bruge materialet fra clickbank i dit regnskab eller at det er nok - jeg ved ikke hvad du får - du skal ha samlet overblik over hele året i det jeg kalder regnskab.

Indtægter minus direkte udgifter = overskud - som skrives i forskud i rubrik 15 tror jeg den hedder (er i alle fald rubrikken du skal bruge i selvangivelsen - hvis du ikke driver det som virksomhed hvad du jo ikke kan som 15 årig)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Jeg tror bare jeg venter til, at jeg skal have pengene ind på min konto.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)