Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Google Shopping?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har netop installeret et plugin til Google Shopping, hvilket gør at jeg har et data feed af mine produkter som jeg har flyttet over i Google Merchant center. Her er alle mine produkter blevet godkendt, men jeg står nu i en gråzone.

Hvad skal jeg gøre for at få mine produkter vist i Google-søgninger? Så hvidt jeg forstår skal man lave en kampagne i Google Adwords, men her er det ikke muligt at tilføje søgeord :-)

Håber nogen kan hjælpe!

Mvh. Casper / En person som gerne vil have gang i Google Shopping :-) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Edens:
Så hvidt jeg forstår skal man lave en kampagne i Google Adwords, men her er det ikke muligt at tilføje søgeord :-)

Du skal ikke bruge søgeord på en google shopping kampagne. Google tager produktdata fra dit feed, og matcher selv med relevante søgninger.

Sørg for dit feed-data altid er up2date med korrekt data og priser. Sørg for at det passer med danske priser og formateringer (et typisk fejl/problem ved standard-plugins). Sørg for at der er billeder på alle dine produkter.

Så burde det ellers bare virke.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - Så langt så godt :-) Så det er ikke muligt selv at bestemme klik-pris og/eller budget for sine kampagner i Google Shopping?

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Du har stort set lavet alt arbejdet selv. Men jeg kan godt lige hjælpe dig med at få det sidste sat op.

Har du evt. skype?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Edens:

Okay - Så langt så godt :-) Så det er ikke muligt selv at bestemme klik-pris og/eller budget for sine kampagner i Google Shopping?

Jo, du kan godt selv bestemme klikpriser for de enkelte produkter, og budgettet for kampagnen som helhed. Du kan bare ikke selv vælge dine søgeord.

Du skal lave en sammenkobling mellem din google merchant center account og din adwords account. Der er en ganske udmærket dansk forklaring på hvordan du starter her: https://support.google.com/merchants/answer/2660968?hl=

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - Det har jeg så gjort - Så dvs at jeg blot skal oprette kampagnen i Adwords, lave klikpriser og budget og så kører den bare? :-)

Tak for hjælpen (Y) 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg tror jeg har styr på det nu, men tusind tak for tilbuddet (Y) - God stil! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)