Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en bank hvor kundeservice ikke er et fremmedord

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det gælder i mange forhold idag, at leverandører, inkl. banker, stiller skarpere spørgsmål. Jeg er enig i, at det IKKE at svare er elendigt, men selve det at banker stiller spørgsmål - vil ha planer, budgetter osv, skal man ikke tage som en personlig fornærmelse, men som en ren del af den nye virkelighed.

At der bliver stillet spørgsmål og krav i forhold til planer, budgetter osv er helt ok, alt andet ville være dybt uprofessionelt - det er sådan set ikke min anke.

Mit problem er (og måske er jeg lidt "forkælet") at jeg forventer at kunne have en dialog med banken. Det er så banalt som at svarer på mails, tage telefonen og holde mig orienteret løbende, være tilgængelig på lidt "skæve" tidspunkter engang imellem. 

Og problemet er måske at man (og nok også jeg) er for ydmyg i forholdet til sin bank, det er jo her også tale om et kunde og leverandør forhold. og bliver man hængende for længe hos en dårlig leverandør fordi det er for besværligt at skifte, så holde rmarkeds mekanismerne jo helt op med at virke og så ser man jo aldrig nogle forbedringer.

//Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Mit problem er (og måske er jeg lidt "forkælet") at jeg forventer at kunne have en dialog med banken. Det er så banalt som at svarer på mails, tage telefonen og holde mig orienteret løbende, være tilgængelig på lidt "skæve" tidspunkter engang imellem. 
det er jeg da totalt enig med dig i. Som med kundeforhold begge veje - respekt for hinanden og ordentlig service og selvklart skal de være til rådighed og svare på spørgsmål osv

Skæve tidspunkter kan jeg som også aftale - men ellers bruger jeg Nordea som har 24 timer telefonåbent og det klarer jo alt - på nær måske et møde som jeg som regel klarer at lægge inden for 9 til 17 - men helt enig - service skal de for pokker yde

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Jeg er villig til at give dig kredit du har brug for. Bedes du kontakte mig på min mail for flere detaljer: karin.mowris@gmail.com
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Jyske bank i Fredericia. Dem er jeg fuldt ud tilfreds med. Man kan altid ringe til Torben "min rådgiver", bare ikke når han har ferie :-)

Så ville da anbefale dig Jyske Bank.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)