Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring, timepris - selvstændig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  CityShoppen.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg har lovet, at give min arbejdsgiver en pris på, hvad jeg koster, hvis jeg ikke længere skal være ansat hos ham, men derimod selv skrive faktura til ham på mine timer.
Jeg får pt. 150 kroner i timen, hvor meget skal jeg ligge til denne pris? 

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ikke længere er ansat hos ham, så skal du selv have forsikringer, betale til pension og alt muligt andet. Derfor skal du overveje nøje om det er det rigtige.

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et spørgsmål om, hvor meget du skal lægge til den timeløn du får nu, det kan være svært og finde frem til en reel timesat som du kan give en arbejdsgiver. 

Nogen af de faktorer der spiller ind er, hvad skal du levere? egen computer, eget værktøj, eget arbejdstøj, egen bil osv.

så er der skat, moms, pension, feriepenge, medlemskab af f.eks ASE eller DANA (a-kasser for selvstændige)

I mit fag er der ikke ualmindeligt at en svend med cvr nr "udlejere" sig selv for kr.270.- eks moms.

vh

Murerfirmaet Jim Drejer

Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  CityShoppen.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, det er netop sprøgsmålet. Hvor mange procent skal jeg ligge oveni min tidligere timeløn - har flere steder læst, at det er 30-50%, men mere præcist kan jeg ikke finde.

Jeg har et CVR.nr. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på din skat.

Det er ikke sikkert at 50 % er nok, så lander du på en timepris på kr 225.- eks moms.

HVIS din træk procent er på 43 % (eks) så ender du med en løn på kr. 128,25.

Beregn din skat og dine øvrige udgifter, læg så det til som du minimum vil have i timen, så kan du danne dig et billed af hvad du som minimum skal forlange.

vh

Murerfirmaet Jim Drejer

Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencen er temmelig hård på det marked.

Fra min egen virksomhed betaler vi rengøringen lidt mere - ca. 200 kr. timen for dem vi lønner selv. Rengøring er ikke bare rengøring i min verden.

På en af de andre lokaliteter har vi hyret en virksomhed og vores omkostninger til dem er kun lidt højere, så jeg vil tro det ansatte personale der får noget mindre. De er gætværk.

Alle er ikke etniske danskere og vi har polak ansat i Århus. Super dygtig.

Alt kommunikation omkring rengøring foregår på engelsk i dag. 

Jeg vil mene du skal op på min 260 timen. plus moms. Det kommer lidt an på hvor skrap du er :)

Venlig hilsen

Søren Kramer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.keller:

Hej,
Jeg har lovet, at give min arbejdsgiver en pris på, hvad jeg koster, hvis jeg ikke længere skal være ansat hos ham, men derimod selv skrive faktura til ham på mine timer.
Jeg får pt. 150 kroner i timen, hvor meget skal jeg ligge til denne pris? 

På forhånd tak :-)

Man plejer at regne med 33% i sociale omkostninger. Så du skal minimum op på 200kr i timen for at det kan løbe rundt for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)