Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med biler - ideer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har altid elsket biler og alt om biler. 

Jeg kunne godt tænke mig at starte et hjemmeside baseret firma, om biler.

Men jeg ved ikke hvad det skulle være. Det skal helst være noget der ikke kræver den store fysisk plads.

Jeg har tænkt på  en webshop med import af bildele, men det vil kræve opbevaringsplads. Og der findes en hel del af den slags hjemmesider

Mit problem er vel at jeg både har for mange ideer og slet ingen.

Jeg har virkelig gået og tænkt over det her længe og jeg føler ligesom at jeg sidder fast...

Hvis nogen har en ide til hvad der kunne fungere uden de store start omkostninger, så vil det være meget værdsat.

Mvh Sascha

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet en webshop med tilbehør eller reservedele til biler som dropshipping?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mens du går og tænker over det kunne du starte en blog op hvor du skriver om biler.

hvis du så finder ud af at du vil lave en shop har du allerede en side med trafik og indhold om biler hvor du kan koble en shop på.


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Mens du går og tænker over det kunne du starte en blog op hvor du skriver om biler.

I forlængelse heraf kunne du låne ideen fra Radio24syv's Bilradio, hvor de bruger en kendt persons bil-CV som indgang til gode historier.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er du jo en kvinde og der er jo ikke så mange kvinder som roder med biler. Så det kunne være en måde at få omtale med din blog / shop.

Hvis du selv er teknisk anlagt kunne du lave guider til at vedligeholde ens bil og måske fokuserer på de kvindelige læser som gerne vil rode med deres egen bil.

Lave små vidoer "sådan skifter du tændrør" osv.

Du kunne også hanke op i en mekaniker og lave et samarbejde med ham / hende hvor i laver sådanne vidoer og guides.

" gør bilen vinter klar" osv.

En brev kasse hvor i besvare deres spørgsmål og viser det med en video



Side 1 ud af 1 (5 indlæg)