Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har selv via Meebox Builder(nej jeg er ikke ansat af dem på nogen måder) været i gang med turkuvaz.dk, hvad synes i om siden?
Jeg er åben overfor alt mulig kritik og forslag, en hjemmeside kan aldrig være 100% da den altid skal optimeres.
Jeg er også åben overfor et godt tilbud, hvis man står og har hul i kalenderen til en ny hjemmeside.

Det jeg sælger: Freelance eksportkonsulent ydelser udelukkende til det tyrkiske marked

Derudover synes i det jeg vil sælge er forståeligt, altså tror i en virksomhed der vil købe en konsulentydelse og begynde med at eksportere til Tyrkiet, forstå hvad jeg sælger? Er der en sammenhæng mellem hvad jeg skriver og prisen? Jeg mangler nogen referencer, og skal også snart lave nogle skarpe tilbud for at få nogen.

Men lad mig høre, de bedste hilsner
- Mehmet B. Dagli


 

Har du forstået hvad jeg sælger?

Stem gerne om du på max 1 minut har forstået hvad jeg sælger. 

  • Ja (20%)
  • Nej (80%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have det er tydeligt hvad du sælger, hvorfor skriver du så ikke "Eksportkonsulentydelser til det tyrkiske marked" på dit banner? Folk har 0,00001 sekunds tålmodighed, og hvis din side bare er en masse buzzwords og lir, så fanger de måske ikke de pointe.

Derudover er linket til din LinkedIn-profil ugyldigt. Jeg kommer ind på min egen profil når jeg klikker på det. Du skal bruge det link der står under dit billede på din profil, og ikke den URL der er i adressefeltet når du er på din profil.

Personligt kan jeg ikke lide farven på skriften i dine indlæg - den er for lys for min smag. Det gør det (for mig) sværere at læse teksten, og jeg har perfekt syn.

I min browser knækker "markedsanalye" menu-punktet, således at det sidste "e" kommer på en ny linje. Det ser ikke professionelt ud.

Hvorfor har du også kun dit telefonnummer angivet på din kontakt-side, når nu din mail er i footeren? Få mailen på der også. Fordi din kontakt-formular siger ikke noget om hvad den gør. Retter man henvendelse til dig?

Desuden liker du dine egne LinkedIn opslag - det ser fjollet ud.

God vind med virksomheden :)

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Fra  jasminjewelry.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MIKarlsen

tusind tak for svar! Jeg har 100% forstået hvad du mener, og det giver virkelig god mening, så jeg er ved at udarbejde et banner der viser kort og visuelt hvad jeg laver og hvad det giver for kunden.

LinkedIn-profil er rettet.

Skriften vil jeg gøre letlæselig.

Markedsanalyse knækket af e'et er jeg klar over og viil prøve og ordne det. Jeg vil rette de ting.

Er rigtig glad for din feedback, det har absolut åbnet mine øjne mere op :)

- Mehmet 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)