Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paprør søges i bestemte mål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal for første gang købe nogle paprør eller aflange papkasser, og det er tilsyneladende noget af en jungle. Det er til fragt af stokke, så det kan enten være et rør eller en æske. Jeg har stokke i mange forskellige størrelser, men følgende (indvendige) mål vil kunne dække hele mit sortiment:

Første produkt

Længde: 76 cm.

Bredde: 13 cm.

Højde: 3,5 cm.

Andet produkt

Længde: 95 cm.

Bredde: 14 cm.

Højde: 7 cm.

Er der nogen der kan give mig et tilbud på noget emballage, som nogenlunde passer med disse mål? Jeg har ikke sat mig fast på antallet, men måske omkring 100 styk i første omgang.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,
Vi har tidligere fået lavet både ved Jakodan & Dansk Emballage Tryk, begge kan stærkt anbefales.

Mvh 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på bl.a. Jakodan, og de har også nogle løsninger, som godt kunne være aktuelle. Jeg er dog noget overrasket over priserne. Denne kasse kan f.eks. bruges, og er faktisk en af de billigste jeg kan finde (10 kr./stk.).:

http://www.emballage-shoppen.dk/post-og-forsendelse/papror/firkantede-papror-1010mm

Jeg har ikke købt emballage før, og havde egentligt forventet, at jeg kunne finde noget der kostede det halve. En anden løsning kunne være lange, smalle poser.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)