Ja, så meget for en " god kundeoplevelse" :) Man skal da gøre hvad man tror på, men jeg tror fortsat på masse negativ respons, hvis man ikke passer på. Der er mange ting der ikke umiddelbart kan måles - Måske viser statestikken at der ikke er den store forskel, men anbefales siden "med den dårlige købsoplevelse" videre ? Nej vel , måske frarådes den måske endda på fora eller mellem venner. Tag f.eks en shop som Vistaprint, med deres urimelige fragtpriser ( som først vises meget sent i købsforløbet). Måske handler de fleste uanset her og nu - men får de tæsk ( og dermed mister mange kunder) på diverse fora ? , Ja det tror jeg nok de gør. Det er så et helt andet emne, men indgår efter min mening under "dårlig købsoplevelse"
|
Hvis jeg søger oplysninger om noget og får tilbudt en hel e-bog om emnet ganske gratis, synes jeg da, det er en fin "købsoplevelse." Tilsvarende er jeg rigtig fint tilfreds med at få gratis fragt, når jeg tilmelder mig et nyhedsbrev. :)