Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en Adwords konto du ikke bruger? Sælg den til mig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

(Undskyld på forvejen til mods hvis denne tråd ikke hør hjemme i denne forum-sektion. i må gerne flytte tråden hvis det er!)

Har du et gammelt Google Adwords konto du ikke har brug for mere? Jeg køber Adwords kontoer til gode priser hvis du har følgende:

-Adwords konto der er mer end 6 måneder gammelt

-Kontoet er brugt mindst en gang (du har haft mindst 1 campaign live eller haft mindst en annonce godkendt af Google under dit Adwords-kontos livstid.)

-Kontoet er blevet oprettet i Danmark med Dansk IP adresse ELLER Kontot er brugt majoriteten af gange fra Dansk IP (for eksempel, du kan ha oprettet kontoet mens du har väret i udenlandet, men har brugt det mest i Danmark)

Kontakte os via Skype på: agelfreedom1.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fortæl hvad det går ud på ?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Fortæl hvad det går ud på ?

Vad mener du med, fortæl hvad det går ud på?

Jeg laver annoncer på kontoen bagefter =)
Men hvis du saelger er det vel ligemeget hvad jeg laver bagefter med kontoet?

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

snoringk:

Roberts.dk:
Fortæl hvad det går ud på ?

Vad mener du med, fortæl hvad det går ud på?

Jeg laver annoncer på kontoen bagefter =)
Men hvis du saelger er det vel ligemeget hvad jeg laver bagefter med kontoet?

Nej, det er ikke ligemeget med hvad du bruger kontoen til. Du overtager en konto med indhold der har været knyttet til ens forretning, for selvom man fjerner/sletter indhold vil det altid være registreret. Hvis du misbruger kontoen vil man ikke risikere at blive sat i forbindelse med hvad end det er du gør der er imod Googles retningslinjer, eller for den sags skyld imod dansk lovgivning.

Umiddelbart kan jeg absolut ikke se der skulle være nogen idé eller værdi i at opkøbe AdWords konti. Laver du et MCC kan du oprette AdWords konti på stribe med få klik, så hvorfor ikke bare gøre det?

Derfor spekulerer jeg, og sikkert også andre, i hvad det har af værdi for dig, når du vil opkøbe andres AdWords konti. Umiddelbart er den eneste forskel at der har været opsat en faktureringsprofil og der har har været aktivitet. Så hvis du f.eks. er ude på at omgå Googles retningslinjer ved at annoncere for ting du ikke må, så kan du gøre det på nye konti hele tiden, ved at skifte konto når Google suspenderer den du bruger nu. Ja, så har du altid en backup klar så du kan springe videre til næste konto, når det sker.

Arbejder man seriøst med AdWords er der absolut ingen fordele i at opkøbe AdWords konti, så det kan heller ikke være dit argument.

Så jo.. det er relevant og vi vil gerne vide hvad du skal bruge dem til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)