Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing af ny webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet denne nye webshop: www,ageless4u.dk
Jeg er slet ikke en computernørd, men jeg gør det bedste jeg kan :) Så nu håber jeg ikke at I helt tager modet fra mig :D

Jeg sælger hudplejeprodukter fra Jeunesse Global, som er ret nye i Danmark, dvs jeg skal kunne overbevise folk og at de virker, og samtidig have noget reklame for min webshop.
Jeg har brug for hjælp til at få folk til at kunne finde min webhop, ved fx at søge efter hudpleje, da mærket er ret ukendt i Danmark.

Jeg arbejder med produkterne til daglig, deltager i events osv.

Mit første mål er bare at få et overskud på 200 kr om dagen. Er det realistisk?

Mvh.
Louise Meldgaard
Ageless for you 

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det er godt nok svært at svare på, når man ikke kender din indtjening pr produkt, din konkurrencesituation, dine priser ift udenlandske websites, der sælger samme produkt osv. 

Nu skriver du, at du allerede arbejder en del med offline markedsføring, men når din shop ligger på nettet, synes jeg bestemt du skal bruge lidt mere tid på online markedsføring. Jeg tænker søgemaskineoptimering, Adwords, Facebookside, Instagram osv.
Når du arbejder med produkterne til daglig, ville det være oplagt at lave en blog fyldt med gode råd om hudpleje. Bloggen skal som sådan ikke handle om produkterne, men om alle mulige hudproblemer, som du har løsningen på - og når løsningen er et af produkterne i shoppen, ja så er det jo bare super :) 

Det er relativt dyre produkter, du arbejder med, så du er nødt til at være meget bevidst om din målgruppe. Jeg tror du skal være lidt mere "klinisk" i din sprogtone på siden. Hvis jeg skal betale 900 kr for 40 ml et eller andet, så skal jeg have serveret cool facts og beviser og ikke så mange tillægsord. Og så er jeg virkelig ikke særlig tosset med den font du har valgt til overskriften i dine produktbeskrivelser. Den passer meget lidt til den lidt mere kliniske tilgang til tingene - der ville jeg i stedet læne mig lidt op ad den font producenten har valgt på deres flasker og krukker.

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke finde ud af, hvornår jeg kan forvente at modtage min pakke - og så er det simpelthen ikke godt nok, at så dyre varer ikke altid sendes som pakke......og absolut helst med så hurtig levering som overhovedet muligt.

sender du en creme til 900 kr som brev, og køber påstår, at den ikke er modtaget, så har du et kæmpe problem. ALTID som pakke. 

Og så prøv at shop lidt rundt efter et lidt mere professionelt hjemmesidedesign - det skal helst modsvare varernes kvalitet :)

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til markedsføring så ville jeg starte med at fokusere på SEO, det er absolut den bedste trafikkilde langsigtet.

- Forresten ville jeg få slettet det musik, der automatisk starter, når man kommer ind på siden. Mange folk surfer rundt i arbejdstiden, pausen etc. her kan du nemt miste mange kunder på blot det problem. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg er meget enig i det ovenstående og synes også du burde overveje at få lavet noget godt SEO arbejde som det første og evt. kigge nærmere på noget andet mere for at hjælpe med at få dig fremhævet endnu mere.

Jeg arbejder for et firma ved navn SEOgruppen http://www.seogruppen.dk/

Og jeg er selvfølgelig nok lidt farvet men ja skulle du ønske, at få et professionelt team bag dig om det er Adwords, Google Shopping eller SEO arbejde så vil jeg varmt anbefale dig at kontakte mig på min mail som er ac@seogruppen.dk og så vil jeg kunne give dig et rigtig godt uforpligtende tilbud på hvordan vi kan få din side og webshop rigtig godt op og køre.

Jeg håber at høre fra dig og få muligheden til at hjælpe dig frem.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)