Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på webshop i wordpress.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig at, se nogle eksempler på webshops i wordpress gerne woocommerce. Jeg har hørt at wordpress skulle være et tungt cms system. Jeg vil derfor gerne tjekke hastigheden på nogle shops. Så kender du en eller har du selv en, vil jeg være rigtig glad for et link. Tak på forhånd!

Webkoderiet - Moderne og professionelt webbureau i Odense.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af eksempler på Google.

Woocommerce fungerer fint, det er behøver du ikke være bekymret over. Der er selvfølgelig fordele og ulemper ligesom med alt andet. Magento f.eks. er rent dedikeret shop system (igen søg på Google for fordele/ulemper).

Men mit råd vil være, at så længe du vælger et af de populære shop systemer er du fint kørende. Så bare sæt i gang med at byg shoppen og se om det lykkedes. Så kan du gøre dine erfaringer og finde ud af hvilke behov du vil have for fremtiden.
Alle har deres mening om hvilket system er det bedste, men det er altid baseret på egne erfaringer og ikke nødvendigvis hvad vil være det bedste for dit behov.

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsætning og hosting har også meget at sige for hastigheden på Woocommerce (og et hvilket som helst andet cms)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)