Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung sælger på 24 år søger job i Sydspanien!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg er ny herinde, og har oprettet en profil, da jeg flytter til Spanien, nærmere Benalmadena her i foråret/tidlig sommer, og derfor søger et job! 

Jeg er en frisk og smilende pige på 24 år, jeg bliver motiveret af nye udfordringer og lærer utrolig hurtigt! Jeg har en HHX-uddannelse fra International Business College i Kolding, en 2 årig butiksuddannelse med speciale i detail, og i de seneste tre år har jeg arbejdet som projektleder og butikschef for store modekæder i København, hvilket gør at jeg har god erfaring indenfor ledelse, salg og service! 

Jeg flytter ikke til Spanien for pengene og karrierens skyld, men udelukkende fordi det har været min drøm i mange år. Det gør også, at jeg er frisk på stort set hvad som helst, lige fra strandarbejde til kontorjob! ;)

Jeg taler ikke spansk (endnu), men snakker flydende engelsk, tysk på højt niveau og selvfølgelig flydende dansk :)

Kan du, eller kender du nogle der evt. kunne hjælpe mig med et job eller er interesseret i at høre mere om mig, så send mig endelig en besked (enten her eller på hannahschmidt@live.dk)! ALT MODTAGES MED KYSHÅND :D

Mvh

Hannah

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du behøver altså ikke poste dit indlæg flere steder her på Amino.

Fra København
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, er som sagt helt ny herinde - tænkte der var større chance for respons med opslag flere steder ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)