Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på YouTube kanal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg er ved at lave en lille iværksætter TV kanal, hvor jeg forsøger at komme med min viden - udfra en række emner jeg fortolker. 

Jeg vil meget gerne have din feedback på om stilen er Okay, og evt. hvad der måtte hænge. 

Jannik Hansen . TV

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Det er et fedt koncept, dog syntes jeg måske, at du bør tænke over hvor du filmer henne. Her tænker jeg primært på, at det er svært at høre hvad du siger, når DSB har travlt med at larme i baggrunden. Den film hvor du kører i bilen, syntes jeg umiddelbart, at lyden er meget bedre.

Mvh Thomas

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas FM:

Hej Jannik

Det er et fedt koncept, dog syntes jeg måske, at du bør tænke over hvor du filmer henne. Her tænker jeg primært på, at det er svært at høre hvad du siger, når DSB har travlt med at larme i baggrunden. Den film hvor du kører i bilen, syntes jeg umiddelbart, at lyden er meget bedre.

Mvh Thomas

Hej Thomas, 

Mange tak for din feedback! Ja jeg kom til samme konklusion, at London Underground, ikke fungerede ligeså godt :-) 

Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Zhop.tk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ej helt ærligt... den video der minder mig om en anden mands mange videoer... 

">

">

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Zhop .tk:

" target="_blank">
 

Ej helt ærligt... den video der minder mig om en anden mands mange videoer... 

Hej, 

Og tak for din feedback :-) 

Jeg prøver at finde min egen stil, og prøver derfor både til højre og venstre i hvad der virker for mig. Derfor kan du se mine to indlæg er noget forskellige (optagelsesmetode). 

Jeg laver denne lille TV kanal, fordi jeg mener jeg har en del at byde med både lidt om iværksætteri, men hovedfokus på en mere teknisk vinkel, med gode råd til hvordan man som iværksætter helt konkret får mere ud af nettet

Rigtigt mange erhversdrivende/iværksættere, vil gerne have mere værdi ud af internettet - men har ikke viden til det. Denne viden, vil jeg gerne formidle på almindeligt dansk. Og det er udgangspunktet for at begynde på dette projekt. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)