Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til problem med Cloud-hosting søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min webshop er hostet hos Meebox i deres Cloud.

De seneste 3-4 dage har der været mange perioder hvor shoppen er nede, og ifølge Meebox er det ikke deres problem!?!

Er du ekspert i at løse den slags problemer, så kontakt mig på kr@shopnyt.dk

Mvh. Kurt

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt,

Jeg vil gerne give dig det samme svar, som du fik, da du henvendte dig direkte til os. Problemet er ikke selve cloud-serveren. Vores opgave er at levere en cloud server, som har strøm og internetadgang samt kan boote. Alle tre er opfyldt! Problemet her ligner at være din Apache opsætning. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, for vi har ikke adgang til serveren, men jeg kan sige, at det er et spørgsmål om opsætning af noget inde på serveren. 

Vi har tilbudt forskelige løsningsmodeller, og jeg håber at du vender tilbage, så vi kan få dig online igen hurtigst muligt. 

God aften.

Vh Anders.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Det eneste løsningsforslag Meebox er kommet med, er at jeg skal tegne en "Management" aftale hos jer.

Jeg har ikke modtaget nogen form for garanti for at shoppen så rent faktisk er online hele tiden, og så er jeg jo lige vidt.

Mvh. Kurt

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt, 

Jeg har smidt dig en mail - jeg er frisk på at tage et kig :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)