Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af kundeservice billede i webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi tænkte på at sætte et "kundeservice" billede ind på vores webshop www.hainklug.dk med en mand eller en kvinde (højst sandsynligt en kvinde da vi sælger smykker), som sidder klar til at tage imod opkald, eller som er klar til at svare i vores live support.

Vi er to om denne webshop. Min kæreste og jeg. Min kæreste mener det er forkert at finde en tilfældig person og sætte på forsiden af vores webshop. Hvor jeg mener det vil se meget mere troværdigt ud, på trods af at personen ikke arbejder hos os overhovedet. Det vil ikke engang være den person som tog imod opkald.
Man kunne jo forsvare det ved at sige det er en model som er brugt på billedet, og ikke en som arbejder hos os? Hvad gør store forretninger her? Har de en model til det, eller er det virkelig en som sidder i deres kundeservice? 

Det skal lige siges at det bliver et billede vi køber, så det vil være 100% lovligt at have personen på vores forside, det bliver ikke et billede vi bare hukker et sted fra. Vi diskuterer bare lidt om det er rigtigt at gøre det.

Hvad mener i?

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ofte at de billeder af personer man ser på hjemmesider ikke er medarbejderne i virksomheden medmindre man går ind under menu punktet medarbejdere.

Nogen bruger modeller de betaler for det andre køber bare billederne, men er man tilfreds ville jeg tage et købsbillede og eller bruge jer selv, men jeg ville som kunne aldrig vælge en shop fra fordi en person på billederne ikke er i shoppen, dels ved man det jo ikke som kunde og dels er det produktet og ikke personen man køber :)

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt det virker lidt kikset når jeg ser sider som indimellem har billeder som virker for professionelle. Nogle billeder er bare for "amerikaniseret" og opstillet. Dvs. er man et lille dansk firma ville jeg holde mig fra disse "corporate" billeder hvor alt er stylet, pænt, multi kulturelt og hvor hår og makeup sidder lige i skabet.

Man kan sikkert finde/købe nogle billeder som passer til siden og som er lidt nedtonet. Jeg har set firmaer bruge både modeller og egne folk. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er en af jer som tager telefonen/passer kundeservice så sæt dog billede ind af jer selv.

I har dem i forvejen under - om os - 

Troværdighed :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)