Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er enkeltmandsvirksomhed det rette for mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg udfører forskelligt arbejde for, langsomt, at tjene flere og flere penge så jeg kan lave større projekter i min virksomhed. Såsom nethandel m.v. Derfor har jeg ikke rørt nogle af de penge jeg har stående på min firmakonto, da jeg "sparer op" i virksomheden. Jeg har arbejde ved siden af som jeg lever af.
Jeg skal nu til at betale skat af min overskud i 2014, hvilket jeg ærligt talt (pinligt) ikke var klar over.

Derfor vil jeg høre jer om der er et alternativ jeg bør udnytte mig af i stedet?

Kan jeg lave min enkeltmandsvirksomhed om til noget andet, hvor pengene kan få lov til at blive stående til når jeg skal lave nye ting? Og hvis jeg så vil udbetale løn til mig selv, kan jeg gøre dette...

Håber meget her er noget hjælp at hente, så jeg ikke skal betale så meget af, for noget jeg ikke har tænkt mig at bruge privat...

Venligst,
Kim 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

mere for at vi ikke får rodet amino til med flere tråde om helt samme  så har du spurgt og fået svar i ganske mange omg i anden tråd med konklusioner om VSO eller selskab fremover og besked om uanst hævning så selskabsskat eller personlig skat af overskud og forskelle på alm personlig som dit og VSO brug og evt stifte selskab 

En fordel at holde som spørgsmål i en tråd på Amino

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)