Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30.000 nye varer - hvorfor / hvorfor ikke?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler ikke om den enkelte leverandør, men om en hjemmeside som kan bidrage med de informationer der er om hver enkelt cd, så når i opretter eks. Kim larsen, så henter den automatisk de info. der er om den cd, udgivelsedato, trackliste, title osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Jeg taler ikke om den enkelte leverandør, men om en hjemmeside som kan bidrage med de informationer der er om hver enkelt cd, så når i opretter eks. Kim larsen, så henter den automatisk de info. der er om den cd, udgivelsedato, trackliste, title osv.

Aha! Øhhh ... mener du at vi selv skal lave en sådan hjemmeside? Jeg er ikke helt med ...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Vestergaard:

Nu er jeg ikke udvikler, men vil det ikke være muligt at lave en CMS-block, som I "kalder" fra hver side? På den måde vil teksten kun ligge på én side, som I så viser for alle de pågældende varer.

Niels Henriksen:

Det vil stadig være DC, men..... tanken er ikke så fjern. Man kan i teorien snyde søgemaskinerne ved at have den tekst i en javascript variabel (eller hente den via ajax) og så printe den ud på skærmen i javascript. På den måde så bliver teksten ikke indekseret og der vil stadig være indhold på siden.

Jeppes idé er nu ikke så skeløjet endda. Jeg vil jo ikke have behov for at gentage den lange standardtekst i så tilfælde.
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det mener jeg ikke i skal, der må være hjemmesider som har disse oplysninger, cdon.com eller anden konkurrent, måske en musik tjeneste som ikke er jeres konkurrent og som gerne vil sælge disse oplysninger til jer.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)