Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks "nye" administrationstillæg...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Arne!

Dette er ikke en debat om Post Danmarks ydelser, kun om det påduttede administrationstillæg, der er kommet.

Jeg er meget tilfreds med Post Danmarks håndtering af mine pakker og breve indtil videre, og jeg har altid fået en pæn behandling og pæn tone, når jeg har kontaktet dem.

I de ti år jeg nu har drevet min webshop har jeg oplevet siger og skriver ét brev, der er blevet væk og ingen pakker bortkommet eller ødelagt, og jeg har altså sendt en del efterhånden. Leveringstiden har været en smule langsom til tider, men pakkerne er kommet frem. Desuden er der efterhånden rigtig mange steder, hvor kunderne kan få udleveret deres pakker, og det er der rigtig mange, der benytter sig af.

Mvh. Pernille

www.santashop.dk

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, helt ærligt så mener jeg prisen for at sende min faktura ud til mig burde være indkluderet i prisen, når jeg har en levandøraftale. :-) Som minimum burde jeg have mulighed for at modtage min faktura på mail. Så kunne jeg jo selv vælge, om jeg ville betale et tillæg for at få fakturaen sendt som brev istedet.

Mvh. Pernille

www.santashop.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Så du mener ikke at det skal koste noget, at have personer ansat til at printe, putte i kuvert og frankere?

Alternativet er jo bare at hver forsendelse bliver det dyrere.

Gebyrer er en genial opfindelse, hvis man har samvittigheden til at bruge dem. Det er jo ret smart at man kan tage betaling for sine produkter, ved at kalde det for et gebyr, og så samtidig sige at det skam stadig er 100% gratis at bruge produktet.

Jeg kunne jo selv gøre det, at jeg reklamere stort og bredt med gratis fragt på mine produkter, og så i stedet taget 39 kr i administrationsgebyr. Min samvittighed er bare ikke til at bruge de tricks, da jeg selv mener det er at fordreje og bøje begrebet gratis.

Men ud over det, så, så jeg altså heller at de lage beløbet over på produktet, i stedet for at kalde det et gebyr.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, det er en kedelig udvikling. 39 kr. i administrationsgebyr og 49 kr. for at bruge Unifaun ERPConnect. Hver måned.

Men Post Danmark sætter vel gebyret ned, hvis de opdager, at det alligevel ikke koster dem helt så meget at administrere ordningen. Nå, ikke?

/Kjeld

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JA desværre fortrækker 8% af vores kunder stadig at bruge Post DK, men vi håber over tid at det vil komme så langt ned at vi helt kan droppe Post Danmark. 39+49kr. hver måned bliver trods alt 1056kr og året for noget vi får ganske gratis hos GLS. Vores oplevelse er at GLS altid levere pakken dagen efter og endnu ikke har mistet en eneste pakke, hvor imod Post Danmark ikke altid levere dagen efter og har mistet en håndfuld af vores pakker. 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Fjeldgaard:
Nej, helt ærligt så mener jeg prisen for at sende min faktura ud til mig burde være indkluderet i prisen, når jeg har en levandøraftale. :-)

Er alle priser ikke bare et oplæg til forhandling? Jeg synes da du bør tage fat i din konsulent fra Post Danmark, og få forhandlet de gebyrer væk. Kan / vil han / hun ikke det, er jeg sikker på at han / hun i stedet kan give dig bedre priser på forsendelserne.

I den ideelle verden får du begge ting.


Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)