Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads i Tyrkiet søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er bachelor studerende på Syddansk Universitet og læser international virksomhedskommunikation i engelsk og kommunkation. Lige nu er jeg på mit 4. semester og skal havde fundet en praktikplads til 5. semester, mellem august og januar (efterårssemester 2015), minimum af 3 måneders varighed.

Jeg er interesseret i at finde en praktikplads med beliggenhed i Tyrkiet, helst i Ankara eller Konya - og omegn. Mest fordi jeg på forhånd har et netværk samt et sted at bo i Konya. Det vil gøre et ophold i udlandet noget nemmere og mere sikkert. Jeg vil desuden have mulighed for at tage lyntoget til hovedstaden Ankara fra Konya og retur. Ankara og Konya er at foretrække, men jeg er åben for enhver bud hvis mit geografiske ønske ikke kan imødekommes - Mit netværk i Tyrkiet leder også på mine vegne.

Jeg har taget kontakt til en dansk/tyrkisk virksomhed der beskæftiger sig med de helt rette områder med relevans til mit studie. Efter at havde set på deres portefølje og skrevet lidt med dem er mit interesse for dem i høj grad blevet vakt, men de ligger desværre lidt for langt fra min sikkerhedsnet i Tyrkiet og vi har ikke taget nogen endelig beslutning. Jeg er fortsat i kontakt med dem og vil ikke gå glip af at arbejde sammen med dem hvis ikke jeg kan finde et sted efter (geografisk)ønske.

Hvis i kender nogen der beskæftiger sig med nogenlunde det samme som HD Vaha ltd (i nærheden af Ankara/Konya) må i meget gerne give besked : ) 

http://www.hd-vaha.info/en

Med venlig hilsen

Melek Korkmaz

Ps: Der er tale om ulønnet arbejdskraft hvor der indgås et skriftligt bindende aftale mellem praktikant, uddannelsessted og arbejdsplads :)

Tilmeldt 2. Dec 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror din chance er større i IStanbul... Men kontakt evt. ambassaden de søger jo sekretær eller noget lign. et par gange om året, og de vil da hellere ansatte dig end en som ikke er relevant.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)