Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsmægler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen, jeg går her med den stor drøm om at blive ejendomsmægler i USA. Så her har jeg lige nogle spørgsmål som jeg håber i kan svare på:)

1: er det over hovedet mugligt at få amerikansk statsborgerskab, når ingen når man ingen famile har dernede

2: kan det lade sig gøre at få det der real esate licens og job inden man tager afsted hjemmefra?
-tak på forhånd😊

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at skrive til Thomas Rosenstand her på Amino.

Har bor og arbejder i USA.

Måske han kan hjælpe med nogle svar. 

Fra Marbella
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver.

Er du blevet klogere på, hvad det kræver at starte som ejendomsmægler i USA?

*Er du uddannet ejendomsmægler i DK?

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :



Oliverhjorhoy:

Hey allesammen, jeg går her med den stor drøm om at blive ejendomsmægler i USA. Så her har jeg lige nogle spørgsmål som jeg håber i kan svare på:)

1: er det over hovedet mugligt at få amerikansk statsborgerskab, når ingen når man ingen famile har dernede

2: kan det lade sig gøre at få det der real esate licens og job inden man tager afsted hjemmefra?
-tak på forhånd��



Hej Oliver

Det er slet ikke for at være de-motiverende, men du er ude på en meget svær opgave.

Inden du overhovedet bør bekymre dig om statsborgerskab, skal du bekymre dig om overhovedet at kunne opnå arbejdstilladelse i USA. Dette er ikke bare lige til desværre.

Jeg kan sige det sådan, at medmindre du har en stor pose penge du kan investere i USA under skrappe krav, så bliver det svært.

Der er selvfølgelig andre muligheder, men det lyder ikke til at være relevante for dig.

Men for at svare på dine spørgsmål.

1. Ja det kan lade sig gøre, men kræver at du opnår retten til dette, ved først at opnå green card.

2. Ikke mig bekendt, men få fat i en advokat med speciale indenfor dette område, der kan rådgive dig bedre end os på Amino.

Jeg håber ikke at det har skræmt dig væk, men dette er blot for at give dig et realistisk billede af USA. Det er ikke umuligt, men heller ikke nemt.





Side 1 ud af 1 (4 indlæg)